zaterdag 27 oktober 2012

Goedkope Beauty Ontdekkingen

Weet je waar ik gelukkig van wordt ? Dingen die enorm goed werken en die ook nog eens super voordelig zijn! En waar kan je die ergens anders vinden dan in drogisterijen? Goede producten voor een zacht prijsje. Ik zette vandaag mijn favorieten voor jullie op een rijtje ! 

 
 
1. Maybelline Color Tattoo’s - €9,99 (artikel)


Ik heb al eerder een artikel geschreven over MAC Paint Pots. Voor diegene die het niet weten : ik vind ze absoluut niet goed werken. Ze creasen bij mij zoals geen ander en dat terwijl ik er toch zo’n €18 voor betaald heb. De Maybelline Color Tattoos daarentegen werken fantastisch ! Goede substantie, mooie kleurtjes en wat nog belangrijker is : ze creasen bij mij niet of nauwelijks !  Zo zie je maar dat duurdere dingen niet altijd de beste zijn. 

2. Rimmel Bronzer - €8,99 (artikel)
 

In het begin heb ik nog getwijfeld of hij niet te donker voor mij zou zijn. Dat was duidelijk helemaal niet zo ! Ook maakt hij me niet oranje (wat sommige bronzers namelijk wel doen), hij geeft me gewoon een mooi kleurtje. Wat is dit product toch fijn, zeker in de winter. Mijn bruin kleurtje van in de zomer verdwijnt zo snel, dat dit toch een hele goede oplossing is.

3. Catrice Highlighter - €4,99 (artikel)
 

Over dit product ben ik nog steeds heel enthousiast. Ik kan gewoon niet stoppen met het te gebruiken. De mooie glans die hij mij geeft, onbeschrijfelijk. En dat voor een product dat maar rond de €5 kost. Je kan je niets beters wensen.
 
4. Bourjois Healthy Mix Foundation - €12,99
 
 
Buiten mijn Catrice Infinite Matt foundation, vind ik deze van Bourjois ook heel erg fijn. Hij is misschien iets duurder, maar de kwaliteit is er zeker naar. Hij geeft een medium dekking, blendt heel erg goed in in je huid en bevat verzorgende ingrediƫnten zoals perzik- en meloenextracten. Zeker een het proberen waard !
 
5. NYC Metro Quartet Palet - € 3,99 (artikel)

 
Deze heb je nog maar pas zien voorbij komen, maar een ontdekking zijn ze zeker. Ik had nooit veel belang gehecht aan de NYC oogschaduws maar door deze paletjes is mijn gedacht zeker veranderd. Mooie kleurtjes, goede pigmentatie en makkelijk te combineren. Voor de prijs moet je het al helemaal niet laten. 
 
Zo, dit zijn mijn goedkope beautyontdekkingen. Ik heb er de laatste tijd nog wel wat ontdekt, maar dat is misschien voor deel 2 ?

Wat zijn jouw goedkope favorieten? 

Stay gorgeous ! 

Anke

0 reacties:

Een reactie posten