vrijdag 9 november 2012

Eye Candy !

Weet je waar ik gelukkig van wordt ? Van mooie foto’s van uitzonderlijke producten. Van leuke plaatjes van make-upjes waar ik maanden heb voor moeten sparen. Van beelden van nieuwe collecties die eraan zitten te komen. Klinkt allemaal heel erg dromerig & cheesy, maar toch is het zo. Ik kijk heel graag naar productfoto’s en zeker als je eraan kan zien dat er moeite is gedaan om het product mooi op de foto te krijgen. Vandaag laat ik jullie wat eyecandy zien van mijn make-up collectie in afwachting van een Updated Make-up Collectie Filmpje !




 Photobucket
Valt het op dat het vooral roze lipgloss is ? #oeps
 
Photobucket

Photobucket
 
Oogschaduw ... Kan je een paar merken eruit herkennen ?
 
Photobucket
Mijn favoriete foundations op een rij : Bourjois Healthy Mix - Revlon Color Stay - Rimmel Wake Me Up ! 
 
Photobucket
Blush time
Photobucket
Highlighters van MAC wordt ik nooit moe ...
 
Photobucket
Maar natuurlijk mag ik mijn andere highlighters ook niet vergeten ! 
Photobucket
Lipsticks en dat van allerlei merken ... Kan nooit kiezen !
 
Photobucket
Oogschaduwbasissen met o.a. de MAC Paint Pots & de Maybelline Color Tattoos !
 
Photobucket
Als laatste kwam ook mijn nagellak even piepen !
 
 
What's next ? Een collectie-filmpje ?
 
Stay gorgeous !
 
Anke

1 opmerking:

  1. Wat mooi om te zien, vooral de higlighters en blushes zien er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen