donderdag 1 november 2012

Favorieten van de Maand : Oktober

… en de maand is weer om. ON-GE-LOOFLIJK ! Het is net alsof ik nog maar gisteren mijn favorieten van september intypte. Maar goed … Vandaag zet ik even mijn favorieten van oktober op een rijtje. En dat zijn er meer dan gewoonlijk !

Photobucket
 
- MAC Blush ‘Plum Foolery’. Deze heb ik al een hele tijd terug gekocht omdat hij zo hyped up was. Eenmaal gekocht, bleek hij toch niet zo voor mij te zijn en ik legde hem weg. Tot ik ‘em begin deze maand terug probeerde te gebruiken … I fell in love ! Hij is echt prachtig. Hij geeft me een mooie kleur die helemaal past bij dit seizoen. Ben zo blij dat ik ‘em uiteindelijk toch niet heb weggegeven ! 

- Maybelline Color Tattoo ‘Permanent Taupe’. Deze kan ik niet missen om als basis te gebruiken onder mijn oogschaduw. Zo blijven de kleuren langer zitten en komen ze feller uit. 

- Gliss Kur Haarmasker. Mijn reddende engel voor droog haar. 1 minuut & mijn haar voelt verzorgd aan. Eenmaal droog, glanst het ook als nooit tevoren. Echt een topproduct ! 

- Essie ‘Stylenomics’. Jullie hebben er onlangs een artikel over kunnen lezen dus zoveel nieuws kan ik er niet over zeggen. Lakt goed met 1 laagje, is mooi en uiteraard geschikt voor dit seizoen.
 
Photobucket 

- Versace ‘Yellow Diamond’. Die geur ! Ik denk dat dit de enige parfum is die ik heel de maand gedragen heb. Misschien is dit een zomergeurtje omdat ‘ie zo fris ruikt, maar ik heb het in het algemeen niet voor zware geuren. En dat hij me doet denken aan de zomer, vind ik helemaal niet erg ! 

- True Blood boeken. Ben ik verslaafd als ik zeg dat ik ze beiden op 2 dagen heb uitgelezen ? Ze lazen geweldig en ik kan niet wachten tot ik de volgende boeken in de reeks heb.  

- Ikea Handcrème. Een wondermiddel voor mijn droge handen. Elke avond goed insmeren en een nachtje laten intrekken. De volgende morgen heb je zachte handen ! 

Wat zijn jouw favorieten van deze maand?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten