zaterdag 24 november 2012

Q&A- time !

Een blog hebben is super leuk : niet alleen kunnen jullie lezen waarover ik schrijf, door mijn Snapshots weten jullie ook waar ik zo dagdagelijks mee bezig ben. Natuurlijk kennen jullie mij als de persoon achter PfB en ik ben zeker dat jullie nog met vragen zitten...

 
Wat zijn mijn hobbies buiten PfB, welke boeken lees ik graag, ... of meer beautygerelateerd : welke producten gebruik ik voor mijn haar, aanraders qua gezichtsverzorging, etc. Ik ben daarom ook van plan om eens een Q&A-filmpje op te nemen. Het enige wat ik nodig heb ? Jullie vragen ! Je mag me alles vragen, ik zal er zo eerlijk mogelijk op antwoorden. Laat ze dus gerust achter bij de comments en wie weet komt er wel een filmpje van !
 
Stay gorgeous !
 
Anke

0 reacties:

Een reactie posten