donderdag 15 november 2012

Waar ik mijn inspiratie vandaan haal

Velen vragen me waar ik mijn inspiratie vandaan haal. Velen hebben bewondering dat ik na anderhalf jaar nog steeds elke dag een artikel over beauty post. ‘Het moet toch ooit eens stoppen, je kan niet eeuwig over hetzelfde onderwerp schrijven’. Integendeel, ik heb heel wat inspiratie. Beauty evolueert, net zoals kledingstijlen. Maar wat is mijn inspiratie nu ?

Photobucket
 
Kijk eens om je heen : (bijna) alles heeft wel iets met beauty te maken. Hoe kan je dan in godsnaam zonder inspiratie vallen? Het is enorm leuk om met beauty bezig te zijn en door die motivatie, ga ik nog steeds door (hup naar de 2 jaar dus !). 

Mijn inspiratie ? Allereerst lees ik veel andere beautyblogs. Ik vind het leuk om het internet af te zoeken naar nieuwe blogs om te ontdekken, hun verhalen en blogposts te lezen, bij te leren over kun kennis van de beautywereld. Je bent nooit te oud om te leren, toch ? Ik heb doorheen de jaren wat favorieten opgebouwd (hey, daar zijn de ‘Favoriete Beauty v/d Maand’-artikels toch voor ?) en bezoek ze dan ook regelmatig en met veel plezier. 

Verder pluis ik veel tijdschriften (zowel papier als online) uit om meer te weten te komen over het nieuwste parfum, de laatste collectie van een merk of gewoon wat op te steken van de nieuwste tips & tricks in beautyland. Als het maar beauty is, ik kan mij er uren mee bezig houden. Favoriet? Vooral het tijdschrift van Ici Paris XL : Beauty & You !

Photobucket  

Verder laat ik mijn hoofd regelmatig zien bij Kruidvat en Di (ik denk dat ze mij daar ondertussen al wel kennen, haha !). Voor de schappen van Maybelline, Catrice, Bourjois, … blijven staan en niet weten waar eerst kijken … Herkenbaar ? Ik heb meestal niets nodig maar wie hou ik voor de gek ? Toch breng ik dan weer eens een paar dingetjes mee voor de site om uit te testen. Je bent een beauty-addict of je bent het niet !  

Ook mijn lezers zijn een deel van mijn inspiratie ! Jullie hebben altijd van die geweldige ideeën waar ik veel mee kan doen. Is het niet een productsuggestie, dan zijn het wel keuzes van filmpjes die julle achterlaten. Leuk !  Zo maak ik het voor mezelf niet alleen leuker, maar voor jullie ook want zo verschijnen er dingen op PfB waar jullie om gevraagd hebben !

Wat is voor jou een goede inspiratiebron ? 

Stay gorgeous ! 

Anke

0 reacties:

Een reactie posten