donderdag 27 december 2012

EOTD : Merry Christmas !

Hopelijk hadden jullie een zalige kerst ! Ik had alleszins me voorgenomen om met Kerstmis niet achter mijn boeken te kruipen. 1 dagje vrij en genieten, moet kunnnen. Ik had al een hele leuke look in mijn hoofd, maar helaas lukte deze niet en moest ik improviseren. Gelukkig viel het al bij al nog goed mee. Dus bij deze : mijn look voor kerst !

Photobucket
 
Photobucket

Ik gebruikte eerst mijn MAC Paint Pot 'Fresco Rose’ met daarover MAC 'Shale', aangebracht met een fluffy kwast tot iets hoger dan de arcadeboog. Ik gebruikte MAC 'Sattelite Dreams' over het hele ooglid en de arcadeboog. Om de look nog wat meer smokey te maken, gebruikte ik MAC 'Shadowy Lady' dicht tegen de wimperrand.. Als highlighter gebruikte ik Catrice ‘Vanilla Cream’. Als laatste voegde ik eyeliner en mascara toe.

Full face :

Photobucket
 
Blush : Nars 'Orgasm'
Lipstick : MAC 'Gem of Roses' (Semi-Precious collectie)
Lipgloss : MAC 'Nymphette'

Stay gorgeous ! 

Anke

0 reacties:

Een reactie posten