dinsdag 18 december 2012

Wishlist of the Month : Kersteditie 2012

Ik heb al redelijk wat Wishlists of the Month geschreven en telkens koop ik er al eens 1 of 2 dingetjes van. Vorig jaar heb ik ook zo’n Wishlist of the Month : Kersteditie gedaan. Dat is nu al zo’n jaar geleden, dus tijd voor een update, speciaal voor de feestdagen ! Mijn iPad staat nog altijd op nummer 1 maar ondertussen is dat lijstje weer eens aangevuld. Kijken jullie mee ?

1. Marc Jacobs Parfum ‘Lola’

Deze parfum is enorm populair, maar had ‘em nog nooit geroken. Totdat ik een staaltje kreeg bij Ici Paris XL … en ik was meteen verkocht. Wat ruikt ‘ie goed ! Ondank ik ‘em meer voor de lente/zomerperiode zou kopen, zou ik het niet erg vinden om ‘em met kerst te krijgen. Goed ruiken doet ‘ie toch, of het nu winter of lente is.
Photobucket
2. Chanel Eyeshadow Quad ‘Mystic Eyes’

Ik heb altijd al iets van Chanel willen hebben, en dan speciaal de oogschaduwdoosjes. Deze in ‘Mystic Eyes’ ziet er me mooi uit. De kleurtjes zijn heel draagbaar  voor overdag, maar als je wil, kan je er ook een zachte smokey eye mee maken. Hebben !
 
Photobucket
 

3. Zoeva Bufferkwast

Mijn stippeling kwast verliest na 1,5 jaar nog steeds zijn haren. Ook is zowat de lijm losgekomen, zodat alle haren van de kwast los zijn geraakt. Met andere woorden : mijn stippeling kwast is aan vervanging toe. Zoeva schijnt echt een heel goed merk te zijn qua kwasten. Toen ik eens ging rondzoeken, kwam ik deze bufferkwast tegen. Ziet er goed uit, vandaar dat hij ook op mijn lijstje staat.
 
Photobucket
 
4. Sleek Strom Palet
Sleek is, sinds ik het ontdek heb in Londen, een van mijn favoriete goedkope merken geworden. Je betaalt nog niet eens een fractie voor de kwaliteit. Goede pigmentatie, mooie kleuren. I want more ! Daarom staat het Storm Palet nog op mijn verlanglijstje. Ooit bestel ik ‘em eens …
Photobucket
 

Zo, dit was mijn Wishlist of the Month, de laatste voor 2012 !
 
Wat staat er op jouw verlanglijstje ?
 
Stay gorgeous !
 
Anke

2 opmerkingen:

  1. Ik heb zelf het sleek storm palet gehad en ik heb ook kwasten van zoeva en vind dat je een goede keuze maakt qua wishlist. Het zijn beide prachtige producten waarmee ik al ervaring mocht hebben. Ik hoop dat je de producten spoedig bij je zal hebben! hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel ! Dan weet ik bij wie ik raad moet vragen ;D

      Verwijderen