dinsdag 1 januari 2013

Happy 2013 !

2012 is over !  De wereld is NIET vergaan, we hebben (hopelijk) allemaal genoten gisteren van het lekkere eten en het aftellen naar weer een nieuw jaar. Ik heb het al eens gezegd, maar ik zeg het nog maar eens : may all your dreams come true in 2013 ! Een nieuw jaar : dat betekent goede voornemens maken. Vorig jaar had ik er ook gemaakt ...

Dit waren ze :

"- Meer filmpjes maken voor Passion for Beauty. Ik weet dat er maar weinig filmpjes op de site verschijnen, maar daar ga ik proberen verandering in te brengen dit jaar. Hopelijk hou ik me aan deze belofte !!

- Slagen voor mijn 1ste jaar unief. Dat moet gewoon LUKKEN! Ik wil er echt door zijn dit jaar. Dus : blokken, blokken, blokken maar !

- Meer producten proberen op te maken. Dus verwacht jullie maar aan meer ‘Opgemaakt’ filmpjes !

- Meer te genieten van het leven. Makkelijker gezegd dan gedaan als je belangrijke examens voor de deur hebt staan, maar dit jaar ga ik echt proberen meer te genieten en me minder druk te maken over van alles en nog wat."
 
Wel ? Welke heb ik waargemaakt ? Mijn voornemen om meer filmpjes te maken is half en half gelukt. Ik heb geprobeerd om alles zo goed mogelijk op voorhand te filmen zodat ik op een random moment eens eentje kon uploaden. Helaas liet mijn lessenrooster het niet altijd toe om er nieuwe op te nemen. De lesvrije week die er in februari aankomt, ga ik gebruiken om heel wat vooruit te filmen. Dat slagen voor mijn 1ste jaar universiteit is me wél gelukt ! Wat was ik blij dat ik door mijn enige herexamen was. Gelukkig dat het er maar eentje was, ik wil er niet aan denken hoe het is om er 6 te hebben ofzo. Wat opgemaakte producten betreft : daar heb ik ook goed mijn best voor gedaan. Jullie hebben regelmatig 'Opgemaakt'-filmpjes zien voorbij komen, dus daar ben ik wel fier op. Als laatste heb ik ook wel een beetje van het leven genoten, maar helaas is de stress nooit ver weg. Daar moet ik dus nog op letten !
Photobucket  
 
Ik durf bijna geen voornemens meer maken, alhoewel dat die van vorig jaar goed gelukt zijn. Goed, hier zijn mijn voornemens voor 2013 :
 
- Cliché maar slagen voor mijn 2de jaar universiteit. Ik wil echt door al mijn vakken door zijn, zodat ik een hele zomer niet aan school moet denken en ik alleen met mijn blog kan bezig zijn. Zo is het niet alleen wat rustiger voor mij, het komt jullie ook zeker ten goede.
 
- Meer tijd spenderen bij vrienden en familie. Ik heb het laatste jaar alleen mijn vrienden van school gezien zodat ik de vrienden buiten school wat heb verwaarloosd. Heel erg, I know, maar ik kon niet anders. Mijn lessenrooster was vorig jaar ongelooflijk druk en het eerste wat ik dan moet afschaffen mijn sociaal leven (haha, ik klink als een echte kluizenaar nu !). Daar moet dus ook dringend verandering in komen.
 
- Verder wil ik dit jaar nog een stukje van de wereld zien. Op reis gaan naar een land BUITEN de Benelux, zou geweldig zijn. Niet dat de Benelux geen leuke reisbestemmingen heeft, maar ik wil gewoon wat anders. Italië, Spanje, Amerika misschien ?

- Qua beautyvoornemens wil ik wat  beter aandacht schenken aan mijn huid. Niet dat ik het zo erg verwaarloosd heb, maar een beetje beter op de verzorging letten, kan nooit kwaad.
 
- Als laatste wil ook aan PfB wat veranderen. Misschien een nieuwe lay-out, wie weet wel mijn eigen domein ? Dat zou leuk zijn ! Tot die tijd sleutel ik nog een beetje verder aan de site en probeer hier en daar wat verbeteringen aan te brengen, zodat het leuker wordt voor jullie om PfB te bezoeken !
 
Wat zijn jullie voornemens voor het nieuwe jaar ?
 
Stay gorgeous !
 
Anke

0 reacties:

Een reactie posten