zondag 17 februari 2013

NOTD : OPI 'Ink'

Nog voor de examens begonnen, wilde ik mezelf wat moed geven. Ik ben dan maar samen met een vriendin wezen winkelen, haha ! Bij Planet Parfum verkopen ze al langer OPI, maar ik was daar eigenlijk nog nooit binnengeweest. Mijn vriendin wilde zo graag een OPI lakje (ze bracht er uiteindelijk 2 mee) en wie ben ik om te zeggen dat ze dat niet mag ? Toen ik het rek van OPI zag staan, werd mijn aandacht maar naar 1 lakje geleidt : Ink.

 photo DSCN5656.jpg
 
Het is een ontzettend diepe, paarse kleur met roze en zilveren glittertjes in. I like ! Donkere nagellak geeft je sowieso al een nette, gesofisticeerde look. Deze doet dat ook met een mooie finishing touch erbij. Zeker een aanrader ! 

Swatch :

 photo DSCN6280.jpg
 
OPI ‘Ink’ kan je verkrijgen bij o.a. Planet Parfum en Instant Spa voor € 13,95 

Welke nagellak van OPI is jouw favoriet ? 

Stay gorgeous ! 

Anke

0 reacties:

Een reactie posten