vrijdag 15 februari 2013

Wishlist of the Month

De feestdagen liggen al bijna 3 maanden achter ons maar dat wil niet zeggen dat mijn wishlist niet blijft groeien. Vooral producten die moeilijk te krijgen zijn in België spreken me deze maand echt wel aan. En dan mag ik de producten niet vergeten die in de VS wel uitkomen en in Europa niet …

1. Revlon Nearly Naked Foundation
 photo P_Face_Foundation_NearlyNakedMakeup.png
Het product dat ik het allerliefste nog zou willen bemachtigen (buiten het NAKED 2 palet) is deze Nearly Naked foundation. Deze is zo hyped up maar de resultaten spreken voor zich. Ik heb al talloze First Impressions bekeken op YouTube en telkens zijn de conclusies hetzelfde : goede dekking, blijft goed zitten en is perfect voor een gemengde tot vette huid. Wat wil een mens nog meer ? Juist, het ooit te pakken krijgen. 

2. Maybelline Color Tattoo ‘Bearly Beige’

 photo Maybelline-Barely-Branded-Color-Tattoo-Metal-Eyeshadow.jpg

De Maybelline Color Tattoos zijn een van de betere producten die Maybelline ooit gelanceerd heeft. Spijtig genoeg zijn er maar een aantal kleuren in Europa beschikbaar. In Amerika echter, komen ze wel eens met LE Tattoos uit. Waarom kan dat niet bij ons ? Bearly Beige is een perfecte dupe voor ‘Bare Study’ van MAC en dat zou ons veel geld kunnen besparen. Of wat dacht je van de onlangs mooie herfstkleuren zoals mosgroen of rood-paars ? In België wonen zit op dat moment echt niet mee …
 
3. Catrice Nude Palet
 photo Catr_AbsoluteNude_ESPalette.jpg
Iets dat wél bij ons te verkrijgen is maar steeds is uitverkocht, is het Catrice Nude palet. Niet moeilijk, het is echt een mooi palet om te hebben. Nude kleurtjes zijn sowieso al populair bij 3/4 van de vrouwen. Maar als ik ‘em zie liggen, gris ik ‘em gelijk mee !
 
4. Maybelline Whisper Lipsticks
 photo 31EKaWcdoVL__SL500_SS500_.jpg
Als laatste heb ik voor jullie de Maybelline Whisper lipsticks. Ik heb al van horen zeggen dat deze NIET naar Europa komen (waarom?!!!). Toch zou ik er graag eentje (of meer, mag ook natuurlijk) willen bemachtigen. Ze lijken heel erg op de Revlon Lip Butters, maar er is meer keuze qua kleur. 
 
Wat heb jij op je Wishlist staan ? 
 
Stay gorgeous ! 
 
Anke

0 reacties:

Een reactie posten