woensdag 15 mei 2013

Snapshot


Het is alweer een tijdje geleden dat ik jullie een kijkje gaf achter de schermen. Ik heb over het algemeen niet ZO veel meegemaakt, maar heb een aantal dingen toch op foto vastgelegd. Enjoy !

 photo DSCN6721.jpg
 
De maand startte voor mij met Bloedserieus. Voor wie niet weet wat dat betekent : Bloedserieus is een initiatief van de universiteit om bloed in te zamelen. Studenten, proffen, medewerkers staan vrijwillig bloed af aan het Rode Kruis en krijgen een leuke goodiebag in de plaats. Ik doe het nu al zo'n 2 jaar op rij. Het bloed wordt uiteraard grondig getest voor het aan iemand anders wordt gegeven. Maar zo heb ik toch het gevoel dat ik iemand geholpen heb, al is het niet rechtstreeks. 
 
 photo BGIW8jCCIAAoFhy.jpg
 
Mijn grootouders waren meer dan 50 jaar getrouwd en omdat te vieren, gingen we met heel de familie eten. Natuurlijk moest ik er netjes en verzorgd uitzien. Ik trok daarom mijn make-up kastje open ... 

 photo BGIYSE2CYAAs4oz.jpg
 
... en zag dat ik major pan had geraakt bij mijn gezichtspoeder !

 photo BGxWWo7CQAIt0zZ.jpg
 
Ook mijn haar kreeg een grondige krulbeurt met de krultang. 

 photo BGIgbIRCEAIqOQc.jpg
 
Na al dat harde werk : dit was het resultaat !

 photo Foto0161.jpg
 
Ik had na de les een vrije middag en daarom ging ik met mijn vriendinnen een lekker soepje drinken... 
 photo Foto0170.jpg
 
... om daarna koffers te gaan spotten ! Zoals jullie weten, vertrek ik in september een weekje naar Turkije. Omdat niet elke vliegtuigmaatschappij even vriendelijk is met de koffers, heb ik toch wel een sterke nodig.
 
 photo Foto0160.jpg
 
Wat een heerlijke middag buiten ! 

 photo Foto0168.jpg
 
We gingen even de Intertoys binnen en ik zag deze leuke lakjes staan ! Zo glitterig en mooi ! De linkse vond ik op een LE OPI lakje trekken.
 
 photo Foto0177.jpg  
 
Dit was trouwens de buit van de vrije namiddag ! 


 photo Foto0172.jpg
 
Als beautyblogger krijg je op de meest onverwachte momenten van die leuke ideeën voor je site. Gelukkig heb ik altijd mijn ideeënboekje bij me, zodat ik het kan opschrijven en zeker niet vergeet. 

 photo Foto0169.jpg
 
Een wandeling met Filou na school kan toch zo'n deugd doen.  

 photo Foto0190.jpg
 
Een hele coupé voor mij alleen ... Dat gebeurt ook niet dikwijls ... 

 photo Foto0180.jpg
 
Het betere weer was eindelijk daar. Ik genoot enorm van de zon en als er sprake is van zon dan ruil ik graag een jeans in voor een kleedje ! 

 photo Foto0191.jpg
 
Tijd om de zonnebril boven te halen ! 

 photo Foto0181.jpg
 
's Avonds een ijsje met zo'n weer kan ook zeker smaken. 

 photo DSCN7100.jpg
 
Om nog maar over de aardbeien te zwijgen ! 
 
 photo myfitnesspal.png
 
Wie mij volgt op Twitter, weet dat ik de laatste tijd wat op mijn eten let. Nu de zomer eraan komt en het bikiniseizoen bijna van start kan gaan, letten we allemaal een beetje op onze lijn. Omdat wij, als vrouwen, altijd wel op onze lijn letten (maar de meeste pogingen toch mislukken), heb ik een hulplijn ingeroepen : myFitnessPal. Dit is een app voor je iPhone/iPod/iPad en is heel gemakkelijk in gebruik. Al wat je doet, is ingeven wat je gewicht is, welk gewicht je wil bereiken en hoe je levensstijl is (actief/zittend/...). Eenmaal dat gedaan, berekent de app hoeveel calorieën je op een dag mag eten om dat gewicht te bereiken. Het is misschien veel om nu uit te leggen, maar misschien moet ik er eens een aparte blogpost/filmpje van maken ? Laat maar even weten in de reacties.

 photo Foto0163.jpg
 
Ook voor mij is het binnenkort weer zover : examens. Ik heb het gevoel dat kerst nog maar net geweest is en kijk : we zijn al bijna een halfjaar verder. 6 juni is mijn eerste examen. Ik zal proberen zo goed mogelijk vooruit te schrijven maar vergeef me als er geen blogpost op de vaste tijdstippen online komt. Ik heb al 2 herexamens, ik wil er geen meer bij zodat ik in de vakantie volop aan mijn blog kan werken !
 
Stay gorgeous !
 
Anke

0 reacties:

Een reactie posten