woensdag 30 oktober 2013

Halloween 2013

Morgen is het alweer Halloween. Ik heb het vorig jaar ook al eens gezegd : ik ben helemaal niet creatief genoeg om Halloween tutorials te maken. Vorig jaar schreef ik een blogpost over YouTubers die hele mooie (en vooral artistieke) filmpjes maakten voor Halloween. Dit jaar zijn er nieuwe favorieten opgedoken en die wil ik vandaag met jullie delen !



Dit jaar zijn er echt hele goede filmpjes verschenen. Het is moeilijk te kiezen maar ik zet voor jullie vandaag mijn top 5 in deze blogpost.

1. Jigsaw Billy Doll - SmashinBeauty
Ik heb maar 1 keer een 'Saw'-film gezien en oh boy, die films zijn echt niet voor mijn maag gemaakt. Een opmerkelijk figuur in deze films, is deze Billy pop. Wauw, zij is écht goed !

 
2. Satan's Little Helper - MakeUpBySandeeTV 
Satan is natuurlijk vertegenwoordigd op deze creepy dag. Wil je eens iets anders zijn dan een zombie of elfje ? Dan is deze look misschien iets voor jou ! Geloof me : ik wil je zo in het donker niet tegenkomen!


3. Sexy Vampire - Emma Pickels
Ben je toch niet zo voor al het griezelige ? Deze optie is ook nog mogelijk : een sexy vampier. Laat dat bloed rond de mond vallen, en je hebt een prachtige paarse smokey eye. Succes verzekerd !

 
4. Mexican Sugar Skull - Mariam Luso
Iets wat ik vaak heb zien terugkomen dit jaar, is de Mexican Sugar Skull. Vele YouTubers hebben er een tutorial van gemaakt, maar deze van Mariam Luso vond ik het beste. Dit is echt wel een look waar je je mee kan amuseren en waar je voluit mag gaan !
 


5.. Stretched Lip - OfficialJulietMarie
Wil je het deze Halloween een beetje makkelijk hebben ? Dan is deze allerlaatste tutorial diegene die je zoekt. Het is niet over the top maar het creepy gehalte zit er toch in.

 
Veel plezier met Halloween (als jullie iets van plan waren). Laat zeker weten welke van de 5 jij het leukste vond !
 
Stay gorgeous !
 
Anke

0 reacties:

Een reactie posten