zaterdag 23 november 2013

Update : Persoonlijk

Ik wissel mijn Snapshot-artikels graag eens af met een stukje geschreven tekst. Foto's zijn heel leuk om te bekijken, maar een persoonlijk stukje tekst vinden jullie blijkbaar ook wel eens tof om te lezen. Vandaag dus een update over wat er allemaal gebeurt of staat te gebeuren !

 


Waar moet ik beginnen ? De meest hectische week van het eerste semester zit erop. Ik had deze week mijn labo-week, het eerste onderdeel van mijn bachelorproef. Al bij al ging het nog wel redelijk goed, ook al had ik er heel veel schrik voor. Gewoon het gedacht alleen al dat je met je bachelorproef bezig bent, gaf me al kriebels (en niet in de goede zin hoor !). Gelukkig had ik prachtvriendinnen die me door deze hectische periode doorhielpen.
 
Zo'n jaar geleden schreef ik deze blogpost over tattoo's ... Wel : hij staat er ondertussen op. Misschien horen sommigen het nu donderen in Keulen, maar ja : ik heb een tattoo. Ik had er ondertussen 4 jaar over kunnen nadenken, heb alle pro & contra's afgewogen en ik had de knoop doorgehakt. Een paar weken geleden heb ik mijn ontwerp laten tekenen en niet veel later stond hij er ook echt op. Een video met uitgebreid verslag en waarom ik het laat zetten, hebben jullie van mij nog te goed. Het is niet omdat iedereen er tegenwoordig eentje heeft of dat het MOET, zoals ik al zei : de echte betekenis horen jullie wel in de video. 
 
Verder komen de examens er ook aan. Het lijkt nog maar net of ik er afgelegd heb in juni, maar kijk : het is alweer december. Echt veel rust heb ik nog niet gekend, ik zal bijna (bijna!) blij zijn als het ook echt examens zijn ! Natuurlijk zijn het de feestdagen die wat tegensteken, maar hey : ik leer met kerst niet hoor ! Dat is mijn dagje vrijaf, ik vind het al erg genoeg dat ik met mijn verjaardag moet leren, haha ! En zo komen we dan ook weer aan het einde van 2013. De tijd VLIEGT. Een video over de beste producten van 2013 staat ook nog gepland, dus die zien jullie ook binnenkort verschijnen op de site.

Zo, nu zijn jullie weer helemaal bij !

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten