zaterdag 7 december 2013

NOTD : Essie 'Cashmere Bathrobe'

Essie heeft heel wat kleurtjes in hun vaste collectie zitten, maar toch slagen ze er telkens in om nieuwe kleuren uit te vinden voor hun limited editions. De herfstcollectie van Essie ligt al een tijdje achter ons maar ik wilde deze kleur toch niet overslaan aangezien ik 'em prachtig vind : Cashmere Bathrobe.


Velen hebben deze kleur nagellak bij hun favorieten zitten en terecht ! Het is een donker grijze-zwarte kleur met zilveren glitter in. Hoor ik daar 'de perfecte kleur voor de winter' vallen ? Vind ik ook !



Een laagje is meer dan voldoende maar ik ben wat perfectionistischer en doe met gemak 2 laagjes op. De glitter is niet meteen uitgesproken maar als je dichterbij kijkt, zie je een mooie glans. Deze kleur vind ik een schot in de roos !

De Essie nagellakken kan je o.a. bij Kruidvat en Di krijgen voor €10,99 per stuk.

Wat vinden jullie een typische 'winterkleur' ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten