vrijdag 6 december 2013

Tip van de Week : Geleyeliner op waterlijn

Goede eyeliners vinden, is een lastige klus. Ofwel smudgen ze gedurende de dag ofwel blijven ze gewoon niet zitten. Ik set altijd mijn eyeliner met zwarte oogschaduw, zo ben ik zeker dat het mooi blijft zitten. Dit kan ik niet doen op mijn waterlijn, ook al hou ik die ook graag zwart. Gelukkig heb ik daar een oplossing voor gevonden !

 

Laatst ging ik een avondje uit en ik wilde echt niet dat mijn eyeliner gedurende de nacht zou verdwijnen. Ik weet dat veel mensen hun gel eyeliner gebruiken om hun waterlijn donker te kleuren maar ik vond het maar een raar iets. Een gel eyeliner is - zoals de naam het zegt - een gel, en dat dan op je waterlijn smeren? Ik wist het toch niet ... Maar wat niet weet, wat niet deert en ik probeerde het toch. En ja hoor : mijn eyeliner bleef heel de avond perfect op zijn plek zitten.

In plaats van met een gewone eyelinerkwast je gel eyeliner aan te brengen ; gebruik een oogpotlood, gedipt in de gel eyeliner (kijk wel uit dat je niet teveel op je potlood hebt zitten!). Breng dan je eyeliner aan zoals je normaal zou doen. Ineens ook tightlinen ? De gel eyeliner droogt niet onmiddellijk op dus als je, na het aanbrengen op je waterlijn, even je ogen stevig sluit ; zal er ook wat gel eyeliner op je bovenste ooglid achterblijven. Twee vliegen in 1 klap !

Kende jij deze truc al ?

Stay gorgeous !

Anke

2 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee zeg! Ik ga het een keer proberen als ik vrij ben, want soms willen mijn ogen wel eens heftig reageren. Maar vooral het tightlinen idee vind ik super :) Thanx voor de tip Anke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan ! Laat zeker weten of het je gelukt is ;D

      Verwijderen