vrijdag 9 mei 2014

Snapshot


Tijd voor weer even een Snapshot ! Het is ongeveer een maandje geleden toen ik mijn laatste foto's liet zien, tijd voor weer eens een update. Are you ready ?




Goedemorgen ! Een klein zonnetje aan de horizon want het was nog vroeg toen ik deze foto trok. Een hele coupé voor mij alleen is dan wel weer een voordeel bij zo'n vroeg uurtje.


De laatste tijd was het zo'n mooi weer. De kleedjes en korte broeken konden eindelijk nog eens de kleerkast uitkomen.


Een lekker vers soepje met vriendinnen kan altijd smaken. Mijn favoriet? Tomatensoep met balletjes !


Na lang wachten, werd I love the 90's party een feit. Er was enorm veel volk maar daarom niet minder leuk. Alle hits uit de jaren '90 werden gespeeld, wat een nostalgie ! Het hoogtepunt : een optreden van 5ive ! Fangirl momentje ! Ik was de liedjes dan ook nog niet verleerd en kon ze met volle borst meebrullen, haha.


Vorige maand werd Lookiss by Di geopend in Leuven. Na de vele foto's van een aantal bloggers gezien te hebben, kriebelde het om eens binnen te gaan. Zo gezegd zo gedaan ! Ik ging voor het naturelle palet van The Balm maar deze was jammer genoeg al uitverkocht. Je kan het al wel raden : ik ging niet met lege handen naar huis. Reviews van de producten komen er aan !


Zoveel keuze !


Deze handcrème hebben jullie in mijn Favorieten-filmpje van deze maand gezien. I just love this stuff! 


Onbeschaamde selfie !


Omdat het zo'n mooi weer was, filmde ik mijn favoriete lente nagellak buiten. Beetje decoratie met violetjes, maakte het zoveel leuker.



Een aantal leuke pakketjes kwamen mijn kant uit. 


Van Demake'Up moest ik heel creatief zijn dus liet ik mijn inspiratie de vrije loop. Het uiteindelijke resultaat zie je hier


Tijd voor Pasen. Pasen wordt  bij ons altijd gezellig met de familie gevierd maar in de voormiddag genieten we van een uitgebreid ontbijt. Ik besloot om voor de verandering eens de typische American pancakes te bakken. Ze waren super lekker !


Met Pasen wilde ik eens wat kleur in mijn make-up look brengen. Vandaar de combo paars-roze. Vond ik wel geslaagd.


Het aardbeienseizoen is weer volop bezig. Als ik 1 fruit moest kiezen dat ik de rest van mijn leven zou kunnen eten, dan zijn het aardbeien. Ik krijg er maar niet genoeg van. Dat bakje is dan ook niet lang volgeweest ...

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten