zondag 4 mei 2014

UNE Youth Concealer

Zoals ik in deze vlog al zei, was ik begonnen met het uittesten van de UNE Youth Concealer. Mijn eerste indruk viel al bij al beter mee dan gedacht maar hij moest natuurlijk ook grondig uitgetest worden. In de vlog zei ik dat hij misschien wel mijn Maybelline Fit Me concealer kon verslaan. Heeft hij dat ook gedaan ? Dat lees je in deze blogpost !


De concealer is redelijk vloeibaar en zit daardoor niet in een potje maar in een tubetje. De applicator is niet de typische sponsapplicator maar echt een penseeltje, heel apart. Het werkt daarom niet slechter ! De concealer is misschien dan wel vloeibaar, dekken doet hij wel goed. Ik maakte al een opmerking dat hij puistjes op mijn gezicht niet echt bedekt maar dat hij ideaal is onder de ogen. Hij smeert goed uit en gaat niet in de lijntjes zitten, wat zeer belangrijk is.


Hij geeft een mooi highlighted effect waar ik wel van hou. Vooral bij vroege morgenden is deze concealer echt een reddingsmiddel.


Is hij nu een vervanger voor mijn Maybelline Fit Me concealer ? Met spijt in het hart moet ik zeggen : ja. De UNE concealer doet niet alleen wat de Maybelline versie doet, de houdbaarheid van is gewoon ook veel beter. Een nieuwe holy grail!

De UNE Youth Concealer kan je o.a. bij Di kopen voor €12,99 en is verkrijgbaar in 2 kleuren (Clair-Medium).

Wat is jouw favoriete concealer voor onder de ogen ?

Stay gorgeous !

Anke

2 opmerkingen: