maandag 21 juli 2014

Beautynieuws !


Tijd voor weer een beautynieuws ! Vorige maand heb ik geen gedaan aangezien ik met examens zat maar dat wil niet zeggen dat mijn inbox niet volstroomde met allemaal nieuwtjes. Deze wil ik dan ook dolgraag met jullie delen ! Let's go !


1. OPI & Coca Cola
Nagellak en cola ... Misschien niet een combinatie waar je meteen aan denkt maar beschouw het nu maar als een feit : OPI gaat een samenwerking aan met Coca Cola en komt met 9 prachtige kleuren uit. Voor het gewone formaat betaal je €14,50 per flesje, voor een 8-pack met mini Top Coat en mini Nail Envy betaal je €39. Ik zou zeggen: 'Proost!'. Verkrijgbaar vanaf augustus.

Boven : Coca-Cola Red - You're so Vain-illa - Get Cherried away
Midden : Today I accomplished Zero - Green on the Runway - A Grape affair
Onder: Orange You Stylish - Turn on the Haute Light - Sorry, I'm Fizzy today

2. Ciaté - €8,70
Ik kreeg schitterend nieuws in mijn inbox : Ciaté wordt nu ook verkocht bij Ici Paris XL. De prijzen starten vanaf €8,70. Dit merk is vooral bekend van zijn Caviar Nail Sets maar heeft buiten deze, ook andere nagellakken in zijn collectie. Ik ben benieuwd !


3. Sally Hansen Color Frenzy collectie - €11,99
Sally Hansen komt uit met iets heel speciaals. De formule van deze Color Frenzy nagellak is zo gemaakt zodat je bij elke manicure een willekeurige mengeling krijgt van kleuren en glitter zodat elke nagel nooit hetzelfde zal zijn. Verkrijgbaar bij Planet Parfum.



4. Glam At Heart iPhone Covers - €15,95
Elfi kennen we ondertussen allemaal wel van het populaire nail-art boek 'Happy nails'. Samen met Fotocover heeft ze 5 iPhone covers ontworpen. Helemaal haar stijl en met een knipoog naar 'Happy Nails 2' die op 9 september in de winkels zal liggen !


5. Labello Lip Butter - €3,39
De gewone Labello sticks kennen we natuurlijk al jaren. Ik heb er al tientallen versleten en ik vind ze behoren dan ook tot mijn favorieten als het om lipbalsems gaat. Maar Labello changes ! Nu zijn ook de lipbalsems verkrijgbaar in potjes. Te kiezen tussen 3 smaken.


6. Rimmel ScandalEyes Kohl Kajal Eyeliner - €6,49
Nude oogpotloden zijn moeilijk te vinden. Rimmel komt er daarom met eentje uit ! Hij lag volgens mij al een tijdje in de Amerikaanse winkels maar is nu ook in België verkrijgbaar.Niet alleen de nude kleur zal in de rekken liggen, ook de zwarte variant zal te verkrijgen zijn. Vanaf volgende maand kan je deze in de schappen vinden.


7. Rimmel Fix & Perfect Pro primer - €9,99
Wat je ook volgende maand vind, is deze primer van Rimmel. Een goede drogisterij primer is moeilijk te vinden, misschien is deze een schot in de roos ? Hij belooft 5 dingen (van poriën te verminderen tot lijntjes verminderen). Ik ben alvast benieuwd naar dit product.


8. Rimmel Scandal'Eyes Waterproof Eyeliner- €9,99
Als we het dan toch over Rimmel hebben, kunnen we verder gaan met deze Scandal'Eyes Waterproof Gel Eyeliner. Het verbaasde me dat Rimmel nog nooit eerder met een gel eyeliner uitkwam maar daar is dus iets aan gedaan. Bij de eyeliner krijg je ook een kwastje, om het product makkelijk te kunnen aanbrengen. Vanaf augustus ligt ook deze in de winkels. 



Stay gorgeous !

Anke

1 opmerking:

  1. Haha, wat grappig, dat OPI met Coca Cola samenwerkt. Een rare combinatie vind ik, maar goed!

    BeantwoordenVerwijderen