woensdag 30 juli 2014

MUA Lash BOOM Mascara

Make-Up Academy (kortweg: MUA) is nu al een tijdje te koop in BelgiĆ« en Nederland maar verder dan hun paletten ben ik nog niet geraakt. Er liggen nog een aantal lipsticks op me te wachten en ook is er een First Impression van de Illuminating Foundation onderweg. Maar eerst heb ik een mascara uitgeprobeerd : de Boom Mascara. Deze belooft extra krul en volume. Je weet dat ik een moeilijke ben als het om mascara’s draait, dus ik testte deze met veel plezier uit.



De verpakking is een mooie paarse tube. Hetgeen dat me direct opviel toen ik de tube opendeed, was het borsteltje. Een gewoon plat mascaraborsteltje met aan het uiteinde een bolletje, bedoeld om je binnenste wimpertjes ook te voorzien van mascara. De formule van de mascara zelf is redelijk nat, oppassen dus dat je niet meteen begint te niezen !



Spijtig genoeg deed deze mascara niks voor mij. Allereerst vond ik het last aanbrengen met het borsteltje. Het bolletje mocht dan wel een laagje mascara op mijn kleinste wimpers leggen, voor de rest vond ik het maar wat onhandig als ik de rest van mijn wimpers wilde behandelen. Van krul en volume was er jammer genoeg weinig van te merken. Ik heb al moeilijke wimpers van mezelf maar als je je wimpers ’s morgens krult en de krul is er op het einde van de avond uit, dan begin ik me toch vragen te stellen. Ook schilfert hij verschrikkelijk ! Je bent nog maar net bezig met aanbrengen of de kleine klontertjes liggen onder je ogen. Vergeet het om dat maar gewoon weg te vegen, je krijgt er anders strepen voor in de plaats ...


Nee, deze mascara is jammer genoeg niks voor mij. Het borsteltje mag dan wel speciaal zijn, voor de rest doet hij gewoon echt NIKS. Als je van jezelf al mooie lange, gekrulde wimpers hebt; dan kan deze mascara wel voor jou zijn om die krul mooi te accentueren.

De MUA Boom mascara kan je kopen bij Kruidvat voor €4,99.

Heb jij deze al eens geprobeerd ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten