zaterdag 9 augustus 2014

Filmpje : Favorieten van de Maand : Juli

De eerste maand van de zomervakantie is om en ik moet zeggen dat ik me nog geen moment verveeld heb. Ik heb deze maand ontzettend veel te doen gehad : niet alleen op het werk maar ook op privévlak had ik verschillende afspraken, vooral vrienden die ik al lang niet meer gezien had, wilden opeens allemaal afspreken. Heel leuk maar toch ook vermoeiend. Deze maand heb ik weer wat nieuwe producten leren kennen en er zijn er zeker een aantal favorieten geworden. Wil je weten over welke producten ik het heb ? Kijk dan zeker verder !




Producten die je zag in de video :
- The Balm Nude'tude palette
- Barry M Gelly Nail Paints
- Garnier micellair water
- MAC Quad (Grain-Mythology-Folie-Cork)
- Organix Macademia Oil Conditioner
- Kiko Shine Lust Lip Tint

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten