woensdag 20 augustus 2014

Maybelline Color Show Eyeliners

Wie zomer zegt, zegt felle kleuren. Maar wie ook zomer zegt, zegt warmte (misschien niet in België ...). De zomer is dé periode om die felle oogschaduwkleurtjes uit de kast te halen. Maar de combinatie van warmte en mijn vettige oogleden is niet schitterend als je een longlasting ooglook wilt. Om toch wat kleur toe te voegen aan mijn ooglook gebruik ik ... gekleurde eyeliner ! Het is heel simpel maar het geeft een wereld van verschil. Aangezien ik alleen maar zwarte, bruine of witte eyeliner heb; werd het wel eens tijd dat ik een paar kleurtjes ging bijhalen. De Maybelline Color Show eyeliners zagen er goed uit en ik bracht 2 kleurtjes van hun lijn mee.


De kleurtjes die ik meebracht, waren Marvelous Maroon en Turquoise Flash. Zowel het brons als het blauwe kleurtje spraken me wel aan. Toen ik de swatch maakte, gleden ze beiden over mijn hand alsof het boter was, zo zacht en creamy! Het brons kleurtje was enorm goed gepigmenteerd: 1 lijntje en het was in orde. De blauwe kleur was lichter maar daarom niet minder gepigmenteerd. Toch had het brons kleurtje net ietsje meer pigment.



Een goede eyeliner in de zomer is een eyeliner die smudgeproof is. Ik wil niet dat hij door de vochtigheid en warmte overal gaat zitten. Deze zijn op dat vlak alleszins geslaagd! Na het swatchen heb ik nog een paar dagen rondgelopen met die strepen op mijn hand (ook al ben ik in de douche geweest!). De staying power is alleszins goedgekeurd. Wel, toch op mijn hand. Wat deden ze op mijn oog ?



Hier maakte ik een dubbele winged eyeliner. Ik vond de kleuren wel bij elkaar passen en droeg ze dan ook naar een gezellige zomerse BBQ. Bleven ze nu even goed zitten op mijn oog zoals op mijn hand ? Allereerst vond ik het aanbrengen wat lastig. Waar ze op mijn hand als creamy overkwamen, moest ik hier een beetje druk gebruiken om een lijntje te kunnen trekken. De job van te blijven zitten, deden ze wel goed; ze overleefden zelfs een regenbui.

Ook al zijn ze misschien iets moeilijker om mee te werken op je oog; voor de houdbaarheid zou ik ze wel aanschaffen. Ze blijven goed zitten en overleven een regenbui (ook al staat er niet op dat ze waterproof zijn!)

De Maybelline Color Show eyeliners kan je vinden bij de grotere Kruidvaten en Lookiss by Di voor €3,99 per stuk.

Heb jij al iets van de Color Show lijn uitgeprobeerd ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten