zondag 1 februari 2015

Snapshot


I'm baaaaack ! De examenperiode had meer dan lang genoeg geduurd, het werd tijd dat het gedaan was. Omdat ik volop bezig ben met artikeltjes schrijven en video's filmen, wil ik jullie vandaag niet overbeladen met nieuwe info over allerlei producten maar foto's van de afgelopen tijd. Ik denk dat ze beginnen van eind november tot nu. Herbeleef de feestdagen once more!



Eind november. Voordat ik aan mijn stage begon (en ik geen tijd meer ging hebben voor mijn social life, haha!), wilden mijn ouders nog eens iets gaan eten. Het was lang geleden dat we nog eens met z'n vieren waren weggeweest dus zogezegd, zo gedaan. 


Toen kwam de grote ellende : de nationale staking op 15 december. Ik hield mijn hart al vast. Treinen reden niet, bussen staakten mee, ... De auto dan maar ! Ik nam alle kleine binnenwegjes die ik maar kon bedenken. Alles ging goed totdat ... ik op de afrit naar Gasthuisberg stond. Heb er een kwartier stilgestaan (wat eigenlijk nog best meeviel). Gelukkig had ik maar een half dagje les, wat was ik blij dat ik die middag gewoon weer thuis was !



Ikea-time ! Ik had nog een paar geurkaarsen nodig voor tijdens de examens + er waren nog kleine kadootjes die ik me moest aanschaffen. Daar is Ikea perfect voor ! Omdat ik na mijn stage was doorgereden, was het 19h eer ik daar was. Snel even de bovenverdieping door, grabbelen wat ik moest hebben en dan richting food. De Zweedse balletjes zijn mijn favoriet.


Deze magneet kreeg ik van een hele goede vriendin. Ook zij had mijn persoonlijk verhaal gelezen en wist wat ik doormaakte omdat ze zich net zo voelde. Deze quote maakte mijn humeur instant beter !


Eind november startte ik met mijn stage op de Forensische Genetische afdeling van UZ Leuven. Daar werkte ik 5 weken lang mee aan een interessant project. Wat was het leuk ! De mensen die ik daar heb leren kennen, zijn allemaal schatten en hielpen me telkens wanneer ik vragen had. Om ze te verwennen en te bedanken voor die 5 weken, bracht ik op mijn laatste dag koffiekoeken mee. Gelukkig ben ik heel op de afdeling geraakt want zo sleuren met al die dozen op trein en bus ...


Deze kerstbal : how adorable ! Nog beter : deze is onbreekbaar. Perfect voor zo'n onhandig iemand als mezelf, haha. 


Het onvermijdelijke gebeurde : blok begon. Bye bye social life ! Die eerste dagen studeren, vallen nog best mee maar eenmaal je al zo'n week bezig bent, is het voor mij al genoeg geweest. In de les denk je : 'Was het al maar blok.' maar eenmaal je aan het studeren bent, verlang je des te meer naar de les, haha ! Ik ben blij dat dat voorbij is. Ik ben alvast nieuwsgierig naar de punten!



En toen brak Kerstmis aan. Vorig jaar had ik niet echt het gevoel dat het kerst was en dit jaar was dat niet echt anders. Ik stopte wat vroeger met leren en begaf me onder de mensen. Wat was het gezellig ! Spijtig genoeg was het met een bittere nasmaak. Als je mijn vorige Snapshot hebt gezien, dan weet je dat ik in de zomer naar een benefiet ben geweest voor een jongen waarbij kanker was vastgesteld en die bij mij op de lagere school had gezeten. Een paar dagen voor kerst is hij 's nachts gestorven. We wisten dat het er zat aan te komen (er waren al uitzaaiingen naar longen en schedel) maar de klap was des te groter omdat ik hem persoonlijk kende. Toen ik het nieuws hoorde, wilde ik het niet meteen geloven. Dan pas begin je na te denken over het leven en dat je niets mag uitstellen, want voor je het weet is het te laat... Een kerst om nooit te vergeten... 


Een van mijn kerstcadeautjes ! Het plan was om in september naar New York te gaan maar aangezien ik tot het besluit kwam dat de thesissen starten op 1 september, viel dat idee in het water ... Zo jammer ! Mijn ouders troostten me dan ook met dit dekbed. Zo heb ik toch een beetje een New York-gevoel.


... en toen zag het opeens wit buiten ! Ik hoopte eigenlijk dat de winter zonder al te veel problemen zou passeren maar damn, wat had ik het mis. Gelukkig moest ik niet echt buiten zijn maar geef mij toch maar gewoon de lente en zomer hoor !


Make-up Revolution : een merk dat niet meer weg te slaan is uit de beautywereld. Een Engels merk dat spijtig genoeg niet te koop is hier in de winkels dus zocht ik het al gauw online. Van deze pareltjes komen binnenkort reviews online !


En daar gingen we dan : we telden af naar 2015 ! 2014 was een ongelofelijk jaar, zowel op persoonlijk als op blogvlak. Mijn bezoekersaantallen groeiden enorm, ik legde weer nieuwe contacten in de PR-wereld, leerde medebloggers wat beter kennen en had nog steeds veel plezier met het schrijven en filmen van artikels. Maar het belangrijkste ... zijn JULLIE. Ik vind het super dat ik voor jullie mag schrijven en dat ik daar feedback in de plaats voor terugkrijg. I'm blessed with you as my readers.


Zo'n dagje net voor het examen ben ik ongelofelijk zenuwachtig. Sommigen trekken het zich niet aan dat er een examen is de volgende dag, ik kan er soms een nacht van wakker liggen. Gelukkig kan Lush me wel helpen om te ontspannen.


Dag van het examen zelf : amper geslapen en met een zenuwachtig lachje op de foto. Maar concealer doet wonderen ! 


Iedereen heeft het voor smoothies tegenwoordig. Ik wilde het zelf ook even proberen. Deze combinatie was zo lekker dat ik het even op foto moest vastleggen (de desinfecteergel natuurlijk niet meegerekend, haha !).


Mijn nicht stelde voor om na de examens eens Chinees te gaan eten. Dat vond ik een goed idee ! Twee maanden binnen zitten, eiste zijn tol. Elk momentje dat ik even buitenshuis kon gaan, was mooi meegenomen. Lekker eten, goed gezelschap, een babbeltje, ... Meer moest dat niet zijn.

Stay gorgeous !

Anke

8 opmerkingen:

  1. Ik ben ook zoooo benieuwd naar Make up revolution! Hoor er zoveel goeds over. En New York loopt niet weg, ik hoop dat je er snel naartoe kan (ben er zelf ook nog nooit geweest, maar lijkt me super). Geniet van de periode na de examens, je hebt het verdient!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Komt zo snel mogelijk een artikel over ! :D Dank je wel, Bibiane !

      Verwijderen
  2. Aaaah, leuk om te lezen! Alweer een blok overleefd! Trouwens, door je post heb ik plots zin in Kotbullar :p Oepsie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook blij dat de blog gedaan is, finally! Geniet van de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Neelke Van Mierlo1 februari 2015 om 23:41

    Altijd leuk die foto overzichten :-) en NY zal zalig zijn, weet ik nu al. Nu alleen nog de datum! ;)

    BeantwoordenVerwijderen