maandag 28 april 2014

Wishlist of the Month

Wat is het lang geleden dat ik nog eens een Wishlist of the Month gemaakt hebt ! Het is niet zo dat ik niet meer op mijn wishlist heb staan, integendeel : hij is alleen nog maar langer geworden, haha ! De reden dat ik deze soort blogposts maak, is om mezelf eraan te herinneren welke dingen ik nog graag wil. Het is niet zo dat ik ze dan ook echt koop maar af en toe kan ik toch iets van zo'n verlanglijstje afstrepen. Als je wilt weten wat er deze maand op mijn wishlist staat, lees dan zeker even verder !

1. MAC Coral Bliss Lipstick



Schreeuwt dit kleurtje 'zomer' of niet ? Ik ben 'em eens tegengekomen op een bepaalde website en sindsdien ben ik verkocht. Dit kleurtje is zo mooi ! Nu sta ik nog ongeduldiger te trappelen totdat de MAC store in Leuven opengaat !

2. BE Creative make-up



Als beautyblogger is het bijna schandalig dat ik nog niks van dit merk heb uitgeprobeerd. Producten van BE Creative make-up staan al een HELE TIJD op mijn verlanglijstje maar ik kom er gewoon niet aan toe. Binnenkort toch maar eens langsgaan bij Ici Paris XL, ze zijn gewaarschuwd !

3. Benefit 'Rockateur' Blush

Deze beauty roept al een hele tijd mijn naam. Niet alleen vind ik de kleur prachtig, ook het printje in de poeder is to die for. Hij is misschien wat aan de dure kant, dat wel. Maar een cadeautje om het einde van het schooljaar te vieren, moet kunnen toch ?

4. Too Faced Chocolate Bar Palette
Als laatste heb ik weer een product dat je hier in Belgiƫ niet kan kopen (maar wel online kan bestellen!) : het Too Faced Chocolate Bar oogschaduw palette. All over YouTube tegenwoordig en natuurlijk wordt mijn 'ik wil dat palette ook'-gedrag flink gestimuleerd. Ik plan in de zomer eens een tripje naar Rijsel, waar ze een Sephora hebben. Ra ra ra met wat ik (hopelijk) ga thuiskomen ...

Wat staat er op jouw verlanglijstje ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten