zondag 26 januari 2020

Niet zo'n fan : L'Oréal Infaillable 24h Fresh Wear Foundation

Ik ben altijd op zoek naar een nieuwe foundation om te dragen. Foundation gebruik ik elke dag dus je kan je wel inbeelden dat om de zoveel tijd een leeg potje de vuilbak in gaat. In plaats van hetzelfde te kopen, is het leuk om eens een nieuwe te proberen. Ik kocht deze L'Oréal Infaillable 24h Fresh Wear foundation maar ontdekte dat deze toch niet echt voor mij was ...


Ik kocht 'em in de kleur 020 Ivory, deze was zelfs nog een beetje te licht voor mij. Gemakkelijk is wel dat ik met bronzer mijn gezicht wel wat kan opwarmen. Ik kocht deze foundation omdat ik in het verleden ook zo'n Infaillables gekocht had die me wel goed bevielen. De foundation heeft zelfs een pompje, waar ik fan van ben omdat het hygiënisch werkt. Tot daar het positieve nieuws ...


De substantie is heel lopend zoals je op bovenstaande foto kan zien. Ik gebruik deze foundation nog maar een aantal weken en ondertussen is mijn flesje al half leeg. Ik heb meestal 2 pompjes nodig om mijn hele gezicht te bedekken - een medium dekking kan ik toch wel zeggen : mijn rode wangen komen er toch nog ietsje door. Eenmaal de foundation erop zit, blijft hij ook wel zitten. Ik glans maar minimaal gedurende de dag dus hij belooft wel wat hij zegt. Het is jammer dat hij niet zuinig is zodat ik dubbel zo snel door een flesje foundation ga dan anders. Moest het zijn dat je niet veel problemen hebt met je huid en je dus daarom ook niet veel nodig hebt, dan kan ik deze foundation wel aanraden. Uiteindelijk doet hij wel wat hij belooft. Mijn huid heeft nu eenmaal wat oplapwerk nodig waardoor ik met 'een beetje' foundation niet toekom.

Helaas is deze foundation niet voor mij weggelegd. Ondanks dat hij wel goed blijft zitten, heb ik heel veel nodig om maar iets van dekking te krijgen, laat staan dat 'ie verdwijnt gedurende de dag rond mijn neus en wangen. Jammer !

De L'Oréal Infaillable 24h Fresh Wear Foundation kan je oa bij Kruidvat kopen voor €17,99.

Welke foundation is jouw favoriet?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten