vrijdag 31 januari 2020

Snapshot


De eerste maand van het nieuwe jaar is al bijna voorbij. Ik genoot van de eerste dagen van 2020 met véél eten, vierde mijn verjaardag en ging terug aan het werk. Kijk je mee ?



Van een paar van mijn beste vriendinnen kreeg ik een zak vol Lush goodies voor mijn verjaardag tijdens een early birthday dinner. Vóór Nieuwjaar zat ik net door mijn 'voorraad'. Ik ga hier alleszins zo hard van genieten, je ziet het verschijnen op mijn Instagram alleszins !


Als verjaardagscadeautje voor mezelf kocht ik een FitBit. Deze stond al een hele tijd op mijn lijstje aangezien ik een paar dingen wilde tracken zoals mijn aantal stappen, mijn slaapritme alsook mijn menstruele cyclus. Ik ben er alvast heel blij mee, de resultaten zijn enorm fascinerend (vooral het analyseren van mijn slaapritme).


Mijn verjaardag waren ze op het werk ook niet vergeten. Deze kreeg ik van een van mijn liefste collega's en hangt nog steeds naast mij op de muur.


Diezelfde avond vierde ik mijn verjaardag met mijn vriend. Ik wou op mijn verjaardag niet koken, dus gingen we Chinees halen. Zóveel afhaalmaaltijden halen wij niet maar aangezien een verjaardag toch een speciale dag is, was dit reden te meer om Chinees te halen. Doordat we een verkeerde bestelling meekregen, hadden we ineens eten met overvloed. Een feestmaaltijd was het wel, haha !


In de familie is het de gewoonte om langs te komen voor een stukje taart wanneer er iemand jarig is. Zo zorgde ik ook voor 2 lekkere taarten.


Een van mijn beste vriendinnen was op vakantie in Spanje en stuurde mij een berichtje dat er geweldige sale in Sephora was. Bakken vol met producten, 50% korting op oa Urban Decay, Marc Jacobs, Anastasia Beverly Hills, etc. Ik kocht bovenstaande producten, ze was zo lief om deze dingen voor mij mee te brengen. Ben benieuwd om ze uit te testen !


Uiteraard moest ik met haar ook nog eens afspreken, aangezien we onze 10-jarige vriendschap moesten vieren. We maakten er een gezellige avond van met poké. Is sinds Amerika geleden dat ik dit nog gegeten heb, volgens mij werd dat zelfs nog niet in België verkocht toen ik terugkwam. En of het gesmaakt heeft, ben blij dat de trend naar België overgevlogen is !


Een dagje sauna doet altijd deugd, zeker als het weer buiten zo miezerig is. Vorige week trokken we alweer richting de wellness, een gewoonte dat we zeker in 2020 ook willen behouden. Gewoon even ontspannen en bekomen van de alweer drukke werkmaand.

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten