woensdag 10 augustus 2011

Favoriete beauty van de maand #3: Beautygloss

 
Elke maand zet ik hier een andere blog in de schijnwerpers waarvan ik vind dat ze het verdienen. Van make-up tot nagels, je ziet het hier allemaal voorbijkomen.
 
Hoe moet ik over dit beautymeisje beginnen? Samen met MissLipgloss is Mascha de grootste beautyblogger van Nederland. Ze kent enorm veel van beauty, is bijzonder getalenteerd en ze heeft haar eigen shop !

Ik vind haar absoluut een topper ! Ze is ontzettend lief, haar artikels zijn altijd de moeite waard om te lezen en haar filmpjes zijn enorm leerrijk. Van budgetproducten tot luxe merken, … bij haar vind je altijd wel je ding. Als je het daar niet vindt, dan weet ik het ook niet meer !

Haar artikels kan je hier vinden: http://www.beautygloss.nl/ (bron foto)

0 reacties:

Een reactie posten