donderdag 4 augustus 2011

Review #6: Park Avenue Waterproof Eyeliner


Buiten nagellakjes heeft Park Avenue ook blushes, oogschaduws, … in zijn collectie. Ik testte voor jullie de eyeliners uit waarvan ze beweren waterproof te zijn.

                       
De verpakking zier er me zeer professioneel uit. Aan het uiteinde is er een kleurenkenmerk, wat het gemakkelijk maakt om een kleur terug te vinden.                     8/10

De substantie verraste me: zo creamy ! Vele waterproof eyeliners die ik al geprobeerd heb, waren zo hard en heel moeilijk om mee te werken!                  8,5/10

De werking is geweldig ! Ze zijn inderdaad waterproof. Een huilbui overleven ze zonder problemen. Nadat je ze aangebracht hebt, kan je ze nog smudgen. (Wees wel snel, ze drogen namelijk heel snel op). Qua pigmentatie vind ik ze ook dik oké. Een goede kleurafgave is hier ook van toepassing !            9/10
Boven: Geswatcht - Onder: (Proberen) uit te vegen na onder water gebracht te hebben.
Besluit:  9/10
Voor een prijs van €1,50 doen ze echt wat ze beloven ! Waterproof, goede pigmentatie, … Ik ben fan !
Park Avenue kan je bij drogisterij Di vinden.

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten