woensdag 5 oktober 2011

Favoriete Accessoires

Heb je wel eens gehoord van dit gezegde: ‘De kleren maken de man’? Wel, ik heb voor jullie een nieuw gezegde: ‘De accessoires maken de vrouw’. Als je er over nadenkt, is dat ook zo. Vrouwen letten op de details en dat laten ze zien met hun ringen, oorbellen, kettingen, etc. Leuk toch? Ook ik heb zo’n items waarvan ik denk dat ze de look kunnen afmaken. Of het nu speels, zakelijk of gewoon overdag is, accessoires zijn voor ons meisjes, gemaakt !

1. Uilenketting - €7 – H&M

                       

Vorige herfst was het diertje van het seizoen de uil. Winkels puilden uit van t-shirts met grote uilen erop, uilenpyjama’s , uilenringen, … En ik ? Ik kocht deze uilenketting bij H&M. Ik vond ‘em zo schattig ! Leuk om je outfit mee op te fleuren.

2. Ring - €6 – Forever 21

                      
Deze ring zagen jullie in mijn shoplog van Londen voorbij komen. En ik herhaal wat ik toen in mijn filmpje heb gezegd: ik ben zó blij dat ik deze ring gekocht heb ! Serieus, ik heb nooit zo’n grote, mooie ring gevonden dus het was gewoon voorbestemd ! Ik heb er al heel veel complimenten over gehad, dus reden te meer dat ik er in de wolken over ben !

3. Oorbellen - €4 – Veritas

                       
Deze oorbellen heb ik eens bij de Veritas gekocht. Ik was al mijn anderen beu (lees: ik vond het tijd dat er eens een ander paar mocht tussenzitten). En kijk ! Deze kocht ik toen. Ze zijn niet zo heel speciaal maar ik vind dat ze heel wat doen als je je complete outfit bekijkt.

4. Ketting - €6 – Forever 21

                   
Ook deze ketting zagen jullie in mijn filmpje. Zoals ik al zei: er hingen zoveel kettingen bij Forever 21 maar deze riep mijn naam (haha !) en ik MOEST ‘em gewoon meenemen. Echt een leuk aandenken aan Londen, het doet me denken aan het kroonjuweel.

5. Ring - €4 – Six

Deze ring kocht ik eens met Kerstmis bij de Six. Ik deed bijna nooit ringen aan maar deze viel me wel op. Glitters binnenin de ring maakten het echt feestelijk en deze heb ik dan ook gedragen op het Kerstfeest van de familie.

Wat zijn jouw lievelingsaccessoires ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten