maandag 14 november 2011

Geshopt ! #5 : MAC


We weten allemaal dat shoppen een interessante hobby voor meisjes is, en dat is het al zeker als we allerlei leuke make-upjes kunnen kopen. Toen ik laatste in Antwerpen was, was ik eigenlijk niet van plan om langs de MAC winkel te lopen. Nochtans had ik mezelf dit beloofd : als ik 10 producten in mijn collectie (make-up, gezichtsverzorging, ...) kon opmaken, mocht ik mezelf trakteren op iets van deze winkel. Dat lukte en ik hield mijn belofte !


Allereerst had ik mijn zinnen gezet op de nieuwe collectie : Glitter & Ice. Over het algemeen hou ik niet zo van glitterige make-up maar voor een paintpot en een oogschaduw wilde ik het wel riskeren. De paintpot was helaas niet in de winkel zelf (deze werd later geleverd, vertelde de MUA me) maar de oogschaduw was zeker de moeite waard ! Ik kocht 'em in de kleur 'Frozen Blue' (€19,50), een mooie grijze mineralized oogschaduw die een goede pigmentatie heeft.


Als tweede kocht ik een paintpot, niet die van de nieuwe collectie weliswaar, maar 'Rubenesque' (€18,50), eentje die ik toch al zolang wilde uitproberen. Een paintpot kan je op zichzelf of als basis gebruiken onder een oogschaduw (in mijn geval gaat er nog een oogschaduwbasis onder, anders gaat 'ie creasen). Een zeer mooie meloenkleur met gouden shimmer in !


Ten derde kocht ik een refill oogschaduw in 'Trax' (€12). Paars heb ik altijd al een mooie oogschaduwkleur gevonden. Deze paars - roze kleur bevat gouden glittertjes en is ideaal voor de aankomende feestdagen: leuk om een smokey eye mee te maken !


Als laatste bracht ik de lustreglass 'Wonderstruck' (€17) mee: een mooie roze kleur met zilver glittertjes. Ik ben fan ! Lustreglasses hebben een plumping effect, ze laten je lippen namelijk voller lijken.


Swatches : 

                           v.l.n.r. Wonderstruck - Frozen Blue - Rubenesque - Trax

Hebben jullie van de laatste collectie iets gekocht ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten