maandag 28 november 2011

Review # 13 : Gliss Kur Shea Cashmere Conditioner


Ik had echt een nieuwe conditioner nodig na het opgebruiken van mijn Nivea Intense Repair conditioner (als je het review ervan wilt lezen, klik dan hier). Omdat ik de vorige Gliss Kur Conditioner super fijn vond, besloot ik om terug eentje van die merk te nemen. Resultaat : ik kwam met de Shea Cashmere thuis !

                       


De verpakking is een handige knijpfles. Let wel op dat je niet te hard knijpt, anders komt er heel wat product in 1 keer eruit.                   8/10

De geur is echt om van bij weg te dromen. Het doet me een beetje denken aan honing (ook al zit er shea in ?). Honing of niet, hij ruikt zalig !          8,5/10

De substantie is een kasjmier-kleurige gel. Wees weer voorzichtig, want de gel kan zo tussen je vingers glippen ! Ik vind ‘em net iets te lopend, maar het hangt er natuurlijk vanaf wat jij fijn vind.             7,5/10


De werking vind ik best oké. Hij belooft doorkambaar haar en dat is inderdaad wel zo. Na het wassen geraakt mijn haar helemaal in de knoop dat ik soms moeite heb om erdoor te kammen. Met deze conditioner lukt dat wel ! Zeker een pluspunt. Verzorgd haar ? Dat antwoord is een beetje verdeeld. Ja, omdat mijn haar er echt door gaat glanzen en er heel zacht van wordt (waarschijnlijk door de shea die erin verwerkt zit). Nee, omdat ik de indruk heb dat mijn haar ervan gaat pluizen.        7,5/10

Besluit :      7,5/10
Absoluut geen slechte score ! Het is een heel fijne conditioner die je haar doet glanzen. Door de shea verzorgd het echt goed je haar en de geur … mmm, zalig !

Gliss Kur Conditioner kan bij supermarkten en drogisterijen vinden voor ongeveer €3,50.

Heb jij ‘em al uitgeprobeerd?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten