zondag 1 januari 2012

Happy New Year !

2011 is over ! Ik kan echt niet geloven dat er alweer een jaar voorbij is, het leek alsof het nog maar net zomervakantie is geweest ! Tsjonge … wat gaat de tijd snel ! 2011 was echt een topjaar: ik begon deze blog (waar ik echt superveel van ben gaan houden), ik begon mijn studie Biomedische Wetenschappen aan de universiteit en ik had gewoon de kans om naar Londen te gaan ! Schitterend, gewoon ! Maar 2012 moet echt niet gaan onderdoen, ik wil net zoveel leuke dingen doen als vorig jaar (euh … ik bedoelde dus gisteren?!).



Bij een nieuw jaar horen ook weer nieuwe voornemens. Ik had er vorig jaar geen gemaakt omdat ik wist dat ik me er toch niet aan ging houden. Dit jaar wil ik het opnieuw proberen en ik ga er echt voor om een paar voornemens waar te maken :

- Meer filmpjes maken voor Passion for Beauty. Ik weet dat er maar weinig filmpjes op de site verschijnen, maar daar ga ik proberen verandering in te brengen dit jaar. Hopelijk hou ik me aan deze belofte !!

- Slagen voor mijn 1ste jaar unief. Dat moet gewoon LUKKEN! Ik wil er echt door zijn dit jaar. Dus : blokken, blokken, blokken maar !

- Meer producten proberen op te maken. Dus verwacht jullie maar aan meer ‘Opgemaakt’ filmpjes !

- Meer te genieten van het leven. Makkelijker gezegd dan gedaan als je belangrijke examens voor de deur hebt staan, maar dit jaar ga ik echt proberen meer te genieten en me minder druk te maken over van alles en nog wat.

En wat hebben jullie als goede voornemens voor het nieuwe jaar ?

Stay gorgeous, ladies, ook in 2012 !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten