maandag 20 februari 2012

MAC Oogschaduw ‘Mystery’

Tegenwoordig draag ik meer neutralere kleurtjes. Niet dat ik kleur afzweer, no way ! Als het snel moet gaan, kan je met bruine, bronzen en gouden kleurtjes gewoon niet veel mis doen. Omdat ik graag mijn buitenste ooghoeken wat donkerder maak, gebruik ik donkerbruin of zwart. De laatste tijd merkte ik dat mijn donkerbruine kleuren in mijn stash, niet zo bruin waren als ik dacht. Ik ging dus op zoek naar een mooie kleur en kwam bij MAC terecht.

                       
Ik legde mijn ‘probleem’ uit aan de MUA en zij raadde me aan om Mystery eens te proberen. Ik vond het op zich wel een mooie kleur en ook de swatch in de winkel sprak me aan, dus vond ik het wel goed om deze mee te nemen naar huis.

                       
Mystery is een mooie, matte, donkerbruine kleur. Dat hij geen shimmer heeft, vind ik wel goed. Matte oogschaduws lijken wel zeldzaam te worden, dus ben ik enorm blij dat ik deze te pakken heb gekregen. Dat niet alleen, hij is inderdaad fel genoeg om mijn buitenste ooghoeken donkerder te maken.

Hij is enorm enorm zacht qua textuur en blendt heel goed in met de andere oogschaduws die ik draag. Echt wel een topper, als je het mij vraagt!

Swatch :

MAC oogschaduws kan je vinden in de MAC winkels voor €11,50.

Wat vind jij van deze kleur?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten