vrijdag 16 maart 2012

EOTD #16 : Mineralized Miracle

Spelen met nieuwe productjes is enorm leuk. Zo had ik een paar weken geleden de Catrice Wet & Dry oogschaduws in mijn bezit gekregen en vond ik het toch wel eens tijd om er een ooglook bij te maken.



Ik gebruikte Lunch at Tiffany’s over 2/3 van m’n ooglid met op 1/3 van de buitenste ooghoek Charlie’s Chocolate Factory. In de crease gebruikte ik Catrice ‘Sweet Mauve’ en in de buitenste ooghoeken Black or White Swan ?!. Als highlighter gebruikte ik Catrice ‘Vanilla Cream’, zowel op het wenkbrauwbot als in de binnenste ooghoeken. Als laatste voegde ik eyeliner en mascara toe.

Full face :
                       

Blush en highlighter: Catrice ‘Raspberry Ice Cream’
Lipstick : Rimmel ‘Love me’

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten