woensdag 21 maart 2012

MAC aanraders

Om de zoveel keer ga ik eens naar Antwerpen om de MAC winkel te bezoeken. Ik kan echt genieten van al dat moois en breng geregeld (lees: altijd) wel iets mee. Een nieuwe lipstick, oogschaduw of blush, … Ik heb mijn plaatsje daar echt wel gevonden. Nu kreeg ik onlangs de vraag of ik mijn aanraders niet eens wilden delen met jullie. Zo kunnen de mensen, die een bezoekje plannen, een idee krijgen wat ze juist allemaal moeten bekijken. Dat kan ! Ik zet ze hier even op een rijtje voor jullie. Let wel op : het kan zijn dat ik dit product een aanrader vind, terwijl jij denkt dat je dat nog voor geen miljoen jaar zou kopen.


1. Lipstick : ‘Creme Cup’ : €17,50
Er zijn zoveel mooie lipsticks bij MAC, maar om er eentje uit te pikken … Als het echt moet, dan kies ik toch voor Creme Cup. Een zacht roze kleur, ideaal om elke dag te dragen. Hij blijft gedurende dag toch een tijdje zitten en als hij dan wat vervaagt, blijft er telkens een mooie licht roze schijn achter op je lippen. Wat mij betreft echt een aanrader !

                       

2. Blush : Pinch o’ Peach : €19
Verwacht je niet aan een peachy blush (door de naam dacht ik dat het zo iets ging zijn, haha!) maar een mooie, koel roze tint. Pinch o’ Peach is ook weer geweldig om elke dag te dragen en daarom is het ook een van mijn favorieten. Je kan een supermooie, dure blush hebben maar ‘em niet gebruiken. Dat vind ik echt zo zonde ! Daarom dat deze het geld echt wel waard is.


3. Mineralized Blush : Dainty : €21
Wil je een blush met iets meer shimmer in ? Dan zijn de mineralized blushes helemaal jouw ding! Dainty is dan echt de blush die je moet bekijken in de winkel. De kleur is nog warmer dan die van Pinch o’ Peach, maar hij is zo mooi! En met de subtiele shimmer erin verwerkt heb je zowat een blush en highlighter in 1 !

                        
4. MSF : Soft & Gentle : €25
Met een MSF kan je verschillende kanten uit : je kan ‘em gebruiken als highlighter, blush, of zelfs oogschaduw als je daar zin in hebt. MSF’s komen in verschillende kleuren uit, jammer genoeg alleen maar bij limited editions. En dan nog moet je er snel bij zijn, want ze vliegen echt de deur uit! Twee zitten er vast in het assortiment en eentje daarvan heb ik in mijn bezit : Soft & Gentle. Een mooie, licht bruine kleur met gouden shimmer in, I love it ! Ik gebruik ‘em meestal als highlighter maar zoals ik al zei, kan je ‘em voor meerdere doeleinden gebruiken.

                        
5. Oogschaduw : Twinks : €12
Voor oogschaduw is het natuurlijk moeilijk om mijn aanraders te geven: iedereen heeft zowat zijn eigen smaak en voorkeur. Maar over het algemeen zou ik Twinks aanraden. Een mooie, donkerbruine kleur met wat bruin-gouden shimmer in. Echt ideaal om je buitenste ooghoeken wat donkerder te maken.

                        
6. Oogschaduw : Cranberry : €12
Als laatste heb ik Cranberry. Wil je iets meer kleur op je ogen ? Dan is deze de perfecte keuze en staat zowat bij iedereen goed. Zeker nu de lente in het land is (met die zonnestralen van afgelopen tijd, heerlijk!) kan je kleuren dragen zoveel je wil.

                       

Zo, dit waren mijn aanraders ! Ik zou zeggen : veel shopplezier en wie weet kom ik je daar ooit eens tegen !

Wat heb jij van MAC aanraders ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten