zaterdag 31 maart 2012

Tag # 15 : 7 Sins of Beauty

Vandaag heb ik voor jullie een tag klaarstaan en niet eentje die me zo populair lijkt? Alleszins heb ik 'em nog niet zo vaak zien rondgaan. Daarmee dat ik 'em vaandaag doe! Het gaat over de 7 zonden van beauty. Enjoy !

1.Greed: Wat is je goedkoopste beauty item? En het duurste?
Mijn goedkoopste product moet toch de nagellakjes van Essence zijn. Ze zijn fijn voor die prijs. Voor mijn duurste moet ik toch kiezen voor mijn MAC 134 kwast. Het was een hap uit mijn budget, maar hij is het helemaal waard en gebruik ‘em elke dag !

                       
2. Wrath: Met welke beauty producten heb je een haat/liefde relatie? Welk product was het moeilijkste te krijgen ?
Haat/liefde relatie : foundation. Je kan al snel te donker gaan en dat is iets waar ik niet tegen kan. Mijn moeilijkst te krijgen product was mijn Sleek ‘Nude’ palet. Daarvoor ben ik naar Londen geweest !

3. Gluttony: Wat is je smakelijkste beauty product ?
Dat is nogal een moeilijk … Ik zou zeggen: mijn lippenbalsem van TBS in Wild Cherry. Ruikt zeer goed en smaken … Niet direct om helemaal op te eten maar als je het per ongeluk binnenkrijgt is het ook weer niet zo erg.

4. Sloth: Welk product heb je verwaarloosd door je luiheid?
Eerlijk ? Mijn highlighter. Ik vind het echt zo’n mooi product maar als het erop aankomt ’s morgens, moet het gewoon zo snel gaan dat ik het altijd mijd om tijd te sparen. I wish I had more time in the morning …

5. Pride: Welk beauty product geeft je het meeste zelfvertrouwen ?
Mascara ! Ik heb echte veel te korte wimpers en doordat een beetje mascara wonderen kan doen, is dit toch wel mijn keuze.

6. Lust: Welke dingen vind je het meest aantrekkelijk bij het andere geslacht ?
Misschien een cliché, maar ik ga voor de ogen. Tja … dat is nu eenmaal het eerste wat me opvalt !

7. Envy: Welk(e) beauty item(s) wil je het liefst krijgen als cadeau?
Absoluut een van de Naked palettes van Urban Decay. Omdat België geen Sephora’s heeft, is het moeilijk te verkrijgen (of je moet het al online gaan bestellen met hoge verzendkosten tot gevolg …)


Nu is het aan jullie ! Laat me je antwoorden weten bij de comments !

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten