dinsdag 10 april 2012

Essence Oogschaduws

Een hele tijd terug heeft Essence zijn assortiment compleet vernieuwd. Vóór die vernieuwing had ik al wel een paar dingetjes uitgeprobeerd, maar vond het eigenlijk niet zo geweldig. Vooral de kleuren en pigmentatie waren niet echt mijn ding. Toen het assortiment veranderde, was ik toch wel nieuwsgierig of de formules ook compleet waren omgegooid. Ik nam de proef op de som en kocht 4 oogschaduws.


Allereerst moet ik zeggen dat ik aan het rek stond te twijfelen. Er waren zoveel kleuren waaruit je kon kiezen ! Na lang twijfelen heb ik toch gekozen voor deze 4 :


Get Ready! - In the Clouds - Absolutely Nature - Yes Eye Can !
Zoals je ziet, heb ik 2 neutrale en 2 gekleurde oogschaduws meegenomen. Ik vind ze er echt prachtig uitzien, zeker met het leuke motiefje erin. Tijdens het swatchen, was ik ongelooflijk verrast qua textuur : zo zacht! Dat had je een aantal jaren geleden niet voor mogelijk gehouden. De oogschaduw brokkelde helemaal niet en qua pigmentatie was ook dit helemaal oké. Ik word echt wel blij van deze oogschaduws: ze zijn enorm budgetvriendelijk en geven een hele mooie kleur af.

Get Ready!

In the Clouds

Absolutely Nature
 
Yes Eye Can !
Vooral bij 'In the Clouds' had ik het vreemde idee dat de oogschaduw van kleur veranderde?! In daglicht ziet het er mooi blauw/paars uit. Leg je 'em nu in kunstlicht, dan wordt hij lichtpaars! Er valt helemaal geen blauw in terug te vinden. (of ligt het nu aan mij?)

Swatch : 
Get Ready! - In the Clouds - Absolutely Nature - Yes Eye Can!


Essence Oogschaduws kan je vinden bij Kruidvat voor € 1,59 per stuk.

Heb jij ze al uitgeprobeerd ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten