donderdag 19 april 2012

MAC Viva Glam Nicki Minaj

Een tijdje geleden postte ik op Twitter een foto van een MAC lipstick die ik zo graag wilde hebben. Diegene die het gezien hebben, weten over de welke ik spreek. Voor diegene die het niet weten : het gaat over de Nicki Minaj lipstick !


Sinds ze met Ricky Martin een Viva Glam lipstick (en een lip conditioner) uitbracht, wist ik dat ik deze wilde. Ik had al eerder een Viva Glam gekocht (omdat ik weet dat het geld naar het MAC Aids Fund gaat) maar toen ik deze kleur zag, was ik onmiddellijk verkocht (en geloof me, dat heb ik niet zó dikwijls hoor!).

                       
De Viva Glam is een ‘Satin’, wat zoveel betekent als een lipstick met een glossy finish die je lippen niet uitdroogt. Als er iets is waar ik een hekel aan heb, zijn het wel droge lippen die je krijgt doordat je een lipstick draagt. Bij deze heb ik daar helemaal geen last van. Daar ben ik echt heel blij mee want ik ben van plan om deze lipstick toch wel vaak te dragen, hoor! De kleur alleen al … Ideaal voor deze tijd van het jaar.

                        
Zoals ik al eerder zei: wanneer je een Viva Glam koopt, gaat je geld naar het MAC Aids Fund. Zo help je niet alleen mensen met aids, maar doe je jezelf ook een pracht van een lipstick cadeau. Wat wil je nog meer ? De Viva Glam lipsticks kan je herkennen aan de rode rand. Een paar zitten in het vaste assortiment maar soms komt MAC ook uit met sommigen die je maar een bepaalde periode kunt verkrijgen. Om het nog ietsje specialer te maken, zijn dan ook de doosjes gesigneerd !

                       
Swatch :


De Nicki Minaj Viva Glam lipstick kan je vinden bij de MAC winkels voor € 18 (voor een bepaalde periode only!)

Wat vind je van deze kleur ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten