donderdag 5 april 2012

Yves Rocher Mini Douche gels

Ik heb nog nooit echt de producten Yves Rocher onder de loep genomen, dus daar ga ik vandaag verandering in brengen! Ik was vorige week met een vriendin in de stad toen ze me mee naar deze winkel sleurde. Ik moest en zou iets van Yves Rocher proberen. Toen ik daar binnenkwam, was ik al min of meer verkocht : de geur, het grote aantal producten die mij daar stonden op te wachten, … Ik denk dat ik maar vaker deze winkel eens ga bezoeken, haha! Na lang rond te snuffelen, besloot ik deze 3 mini douche gels mee te brengen en ze uit te proberen.


Ik heb mijn favoriete geuren eruit gevist : kers, honing en vanille maar natuurlijk zijn er ook nog anderen verkrijgbaar zoals olijfolie en perzik. Voor in de lente mogen de geuren wat zacht en zoet zijn. Ze bevatten elk zo’n 50ml en komen in een plastic flesje met draaidop. Heel gemakkelijk om mee te nemen op reis !

                       
Ze ruiken inderdaad hemels en verfrissen je zoals geen ander. Zeker als je er een lange dag hebt opzitten en je wat quality time nodig hebt, kan je een lekker bad laten vollopen en deze gebruiken om je te wassen (ermee douchen gaat natuurlijk ook, het is maar wat je het fijnste vindt). Schuimen doen ze niet zo hard, maar daarom wordt je nog niet minder clean & fresh. Een absolute topper voor de lente, als je het mij vraagt! Je huid voelt ietsje zachter aan dan voorheen en je ruikt helemaal geweldig, wat wil je nog meer?

                       
De Yves Rocher mini douche gels kan je verkrijgen voor €1,50 per stuk. De grotere versies van 400ml heb je al voor €5.

Heb jij ze al eens uitgeprobeerd ?

Stay gorgeous !

Anke

2 opmerkingen:

  1. Lijken me echt super fijne producten! Vooral de cherry. ;) Ga ze zeker eens een keer proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn ze ook ! Laat me zeker weten wat je ervan vindt !

    BeantwoordenVerwijderen