donderdag 28 juni 2012

Snapshot #6


De examens zijn ondertussen gedaan (nu is het spannend voor de uitslag!), dus kunnen jullie je weer verwachten aan dagelijkse updates ! Tijdens het blokken heb ik wat shots gemaakt van random dingen en die wilde ik met jullie vandaag delen ! Enjoy !

                              
Allereerst werd Passion For Beauty 1 jaar ! #hoera Dat moest natuurlijk gevierd worden met een winactie (die trouwens nu afgelopen is. Winnaar volgt deze namiddag!)

Het was duidelijk examenperiode. Wat ben ik blij dat ik daar nu vanaf ben ! Tijd voor vakantie, als je het mij vraagt !

Studeren in een kamer van 28°C ... Nee, dank je ! Ik gebruikte daarom met plezier deze kleine ventilator.

Tijdens het blokken door even mijn lipglossstash op orde gelegd...

Deze kleur van Rimmel vind ik zo ontzetten mooi ! Binnenkort een NOTD !

Deze Essence Special Top Coat in 'Circus Confetti' bracht ik voor een vriendin mee. Geloof me, we hebben al heel wat Kruidvaten afgezocht voor dit lakje. Toen ik eventjes alleen naar onze lokale Kruidvat ging, stond het daar !

Mijn favoriete lipstick van het moment : Catrice 'Frozen Rose'

Deze beauty heb ik vanaf nu in mijn bezit. Niet alleen vind ik het turquoise speciaal, ook het doodshoofd detail is helemaal 'waauw'!

Deze achtergrond heb ik tijdens heel de blokperiode op mijn GSM gezet ... Goh, wat hunkerde ik naar de vakantie... En eindelijk is het zover !


Heb jij vakantieplannen ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten