maandag 25 juni 2012

Tag # 17 : 38 Beautyvragen

Vandaag heb ik een tag voor jullie. Get to know me better op beautygebied!


Hoevaak was jij je gezicht op een dag?
Zo’n 2 keer per dag : ’s morgens om goed wakker te worden, ’s avonds om mijn gezicht goed te reinigen.
 

Welk huidtype heb je?
Een gemengde huid : vette T-zone (neus, kin en voorhoofd) maar hele droge wangen. Best lastig, hoor !
 

Welke face wash gebruik je op dit moment?
Geen. Ik ben op zoek naar een hele goede, dus als je er eentje weet : laat het met zeker weten !

Scrub je je gezichtshuid?
Natuurlijk. Dat is mijn treat op een luie zondagavond. Daarna nog een maskertje … Hmm, zalig !

Welk merk gebruik je hiervoor?
Inecto Facial Scrub, vind ‘em heel fijn werken.


Welke dagcreme gebruik je?
Nivea Pure & Natural Dagcreme. Hierover komt binnenkort een artikel.
 

Heb je sproeten?
Nope. 

Gebruik je een oogcreme?
Jaaa ! Kruidvat Oogcrème Q10 en ik vind ‘em geweldig !
 

Heb of had je last van acne?
Nee, nooit gehad
.

Welke foundation gebruik je op dit moment?
Ik wissel af tussen Catrice Infinite Matt en Bourjois Healthy Mix
 

En welke concealer gebruik je?
Catrice Allround Concealer Palette.
 

Weet je wat de ondertoon van je gezichtshuid is?
Eigenlijk niet?! 

Wat vind je van valse wimpers?
Geweldig ! Alleen moet ik ze nog mooi leren aanbrengen ;)
 

Wist je dat je je mascara elke drie maanden moet verwisselen?
Ja, en dat doe ik ook. Ik voel het na 3 maanden stipt dat ik mijn mascara moet weggooien omdat mijn ogen beginnen te branden. Not fun ! Daarom gooi ik ‘em dan ook met veel plezier weg.

Van welk merk is je mascara?
Voor het moment gebruik ik NYC Big & Bold Mascara.



 Sephora of MAC?
MAC want we hebben geen Sephora’s in België ? *snik*
 

Heb je een MAC Pro-card?
Nee.
 

Welke tools gebruik je voor het aanbrengen van je make-up?
Kwasten. Voor foundation zou ik ook nog mijn vingers kunnen gebruiken als het snel moet gaan. Als ik echt moest kiezen, ga ik toch voor de kwasten, hoor.
 

Welke primer gebruik je voor onder je oogschaduw?
Hema Eye Shadow Primer
 

En voor je gezicht?
GOSH Velvet Touch Face Primer. 

Wat is je favoriete oogschaduwkleur?
Whooee … moeilijke vraag ! Overdag zijn het vooral de nude tinten. Voor ’s avonds mag het alleszins wat feller zijn !
 

Oogpotlood of eyeliner?
Oogpotlood for sure !
 

Prik je vaak in je ogen met een oogpotlood?
Bijna niet, maar het komt wel eens voor, haha!
 

Gebruik je minerale make-up?
Ja.

Welke lipstickkleur is je favoriet?
Voor het moment is dat Catrice ‘Frozen Rose’, een mooie nude roze kleur.
 

En welke kleur lipgloss?
Peachy-pink, please! 
 

Wat is je favoriete blush op dit moment?
MAC ‘Warmth of Coral’
 

Koop je wel eens make-up via e-bay?
Nee, nog nooit gedaan en ik denk niet dat ik dat zo vlug zal doen.
 
Gebruik je liever drugstore make-up of de wat duurdere merken?
Ik gebruik allebei even graag. Het is niet omdat een product duur is, dat het beter is .
 

Heb je er ooit over nagedacht om make-up lessen te nemen?
Ja, maar ik moet er gewoon even tijd voor vinden …
 

Ben je een beetje klungelig als je je make-up aanbrengt?
Niet dat ik weet … ;)
 

Aan welke make-up fout heb je echt een hekel?
Té donkere foundation !
 

Hou je van felle make-up of natuurlijk ogende make-up?
Beiden.
 

Van welke celeb vind je de make-up echt prachtig?
Ik vind de typische look van Kim Kardashian altijd wel heel geslaagd maar Vanessa Hudges ziet er ook niet slecht uit …
 

Stel: je moet de deur uit, maar je mag slechts 1 product gebruiken om je mee op te maken, welk product zou dat zijn?
Mascara. 

Zou je het huis kunnen verlaten zonder make-up op?
Of course! Het is maar de vraag of ik dat wil, haha !
 

Vind je dat je er zonder make-up nog steeds goed uitziet?
De wallen zijn ietsje meer herkenbaar maar ja zeker ?

Wat is, volgens jou, het beste make-up merk?
Ik vind zovele make-up merken fijn !
 

En als laatste: wat vind je van make-up?
Een hele goede uitvinding als je eens wat kwaaltjes hebt. Dan is make-up er om het te verbergen !
 

Nu is het aan  jullie !  

Stay gorgeous ! 

Anke

0 reacties:

Een reactie posten