maandag 27 augustus 2012

Nieuwe Catrice Defining Blushes

Het assortiment van Catrice verandert zo’n 2 keer per jaar. Helemaal niet erg : zo kan je 2 keer per jaar genieten van nieuwe, prachtige producten. Zo ook nu : misschien is nog niet alles van het assortiment te verkrijgen bij jouw Kruidvat in de buurt maar een dezer keren zou toch alles er moeten liggen. Ik ging oorspronkelijk voor de mooie highlighter, maar spijtig genoeg was deze er niet. Niet zo erg, want de nieuwe blushes maakten veel goed !


Ik ben altijd enorme fan geweest van de blushes van Catrice. Je kreeg immers een blush en highlighter voor een mooie prijs. Om nog maar over de kwaliteit en pigmentatie te zwijgen … Prachtig ! Daarom twijfelde ik niet om in een keer 3 van de 6 blushes mee te brengen. Ik wist op voorhand dat ze me goed zouden bevallen.

Van boven naar beneden : Apropos Apricot - Think Pink - Rose Royce


Apropos Apricot is, zoals de naam het zelf zegt, een heel mooi abrikozen kleurtje. Ik hou van dit soort kleurtjes, ook al kleurt mijn blush stash roze. Reden te meer om in zo’n mooie kleur te investeren. Deze staat immers mooi bij een gebruinde huid ! Voor de meiden met een iets donkerdere huidskleur : er is ook een fellere versie van deze blush beschikbaar. 

Rose Royce is een lichte roze kleur. ‘Typisch, die vind je bij elk merk wel.’ Right you are, so what ? Ik vind ‘em prachtig en ben blij dat ik ‘em mag toevoegen aan mijn collectie. Een mooie roze gloed op je wangen, I like ! 

Think Pink is de felste van allemaal. Zoals ik in mijn shoplog zei, wilde ik uit mijn comfort zone en eens iets feller dragen dan normaal. Bij deze : dat is duidelijk gelukt ! Door de goede pigmentatie heb je maar een klein beetje van deze blush nodig (tenzij je voor Halloween een clown wil zijn).  

Allemaal bevatten ze weinig tot geen shimmer, wat ik wel goed vind. Wil je toch wat glans, dan kan je nog altijd de highlighter kopen !

Swatch :



Ik ben van deze blushes echt heel tevreden (maar dat konden jullie al wel raden zeker ?).  Hele goede pigmentatie en kwaliteit voor een zachte prijs. Meer wil je toch niet ?

Het hele blush assortiment van Catrice is te vinden bij Kruidvat voor €3,49 per stuk.

Heb jij er al in je bezit ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten