maandag 20 augustus 2012

Versace 'Yellow Diamond'

Mijn Wishlists of the Month maak ik niet zomaar. Zo onthoud ik beter wat ik nog graag zou willen kopen. De Versace ‘Yellow Diamond’ parfum stond al een hele tijd op mijn verlanglijstje. Ik vond ‘em zo goed ruiken dat ik ‘em ook wilde proberen. Zo gezegd, zo gedaan en ik kocht ‘em in Knokke.


Het flesje vind ik enorm schattig en bevat 30 ml. Klein en met een grote, gele ‘diamant’ als dop. Ik heb niet meteen het grootste flesje gekocht want ik weet toch dat ik ‘em niet onmiddellijk leegspuit. 30 ml is meer dan voldoende, lijkt me.

 

Maar dan de geur … Ik moet jullie bekennen : ik ben echt niet goed in geuren beschrijven maar ik zal mijn best doen.

- Topnoten : peer, citroen, bergamot en neroli.

- Hartnoten : oranjebloesem, waterlelie en freesia.

- Basisnoten : amberachtige houtsoorten en musk. 

Met andere woorden : hij ruikt fris en een beetje citrusachtig. Door de musk zou je denken dat hij zwaar zou zijn, maar dat is zeker niet zo! Een hele lichte geur, ideaal voor het najaar.


Versace 'Yellow Diamond' kan je vinden bij verscheidene parfumerieën. 30 ml kost €34,50. 

Wat is jouw favoriete geur ? 

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten