donderdag 11 oktober 2012

Snapshot


Mijn Snapshot's werden blijkbaar gemist, want ik kreeg de laatste tijd veel vragen of ik weer eens zo'n artikel zou kunnen maken ! Of course ! De reden was eigenlijk ... school. Mijn lessenrooster is nog erger dan vorig jaar. Laten we zeggen dat ik er nu met 3 (!!) moet rekening houden en dat kan nogal chaotisch zijn. Daarom had ik de laatste tijd niet echt foto's getrokken (en om er dan maar 5 online te zetten ...). De laatste weken kreeg ik wat vragen waar het artikel bleef, dus besloot ik om eens extra mijn best te doen en toch wat foto's te trekken. OPGEPAST : niet voor hongerige lezers, er zitten namelijk heel wat foodfoto's bij !

Op het einde van de vakantie had ik nog een verjaardag waar ik naartoe moest. Lekker gezellig samenzijn met vrienden. Taart, drankjes en veel plezier, meer moet dat niet zijn !

Hello gorgeous !
 
Het weekje Center Parks als afsluiter van de vakantie, was geweldig. Ondanks de regen hebben we ons geen enkele minuut verveeld. Het zwembad op zich maakte al veel goed.
 
Wat doe je als je geen inspiratie hebt qua boterhambeleg ? Juist, een eitje met kaas en hesp smaakt altijd !

Deze Wella Frizz Control Shampoo aan het uitproberen. Eerlijk ? Ben er niet zo tevreden over ...

Mijn boekenkast geraakt wat vol *zucht* Ik denk dat ik wat minder boeken moet kopen ...
 
Mijn broer heeft me wat verslaafd gemaakt aan dit spelletjes op Facebook : Landleven. Missies voltooien, gewassen telen en oogsten, dieren eten geven ... Hoe kom je erop!  

Een weekje geleden is er bij ons in het dorp een nieuw eetcafé geopend. Dit nam ik als dessert : appelstrüdel met ijs, njammiee !
 
Nog even genieten van een laatste zomers dagje ...
 
... want ook voor mij begon school weer (pfhooe..). Dit zijn alvast mijn boeken voor het eerste semester ...

Even wachten aan het station.
 
Gelukkig was het mooi weer !

En ik was niet alleen, want mijn vriend de uil hield mij gezelschap.

Bij ons op de campus staat er een Danone automaat waar je yoghurt kan bestellen. Echt heel lekker om tussen de lessen door eens te drinken. 300 ml voor € 1,50, i'm in !
 

Lekker gezellig gaan eten met de vriendinnen omdat je 5u springuur hebt. Met als afsluiter een grote mok warme chocolademelk en een toefje slagroom. Proost !
 
 
Stay gorgeous !
 
Anke

0 reacties:

Een reactie posten