maandag 15 oktober 2012

The Body Shop Mini Body Butters

TBS binnengaan, is hemels. Niet alleen ruikt het er geweldig goed, ik zou een even grote beautykast willen met de oppervlakte van de winkel. Al die mooie producten en make-up ! Onlangs had ik een jarige vriendin en wist ik echt niet wat kopen voor haar. Thank god bestaan er voor zoiets cadeaubonnen. Natuurlijk kon ik het niet laten om voor mezelf ook eens te snuffelen tussen al dat leuks. Ik vond niet echt iets maar aan de kassa vielen me deze 2 schatten op.

 

Ze stonden in een soort mandje vooraan aan de kassa. Je had er echt alle soorten in : van kers tot mango tot ... Je had ze maar voor het uitkiezen. En dat was nog niet alles : ze waren maar €2,50 per stuk ! Omdat ik nog eens een bon had van €5, bracht ik ze gratis mee naar huis. Ik koos voor de geuren Citron & Love Etc...
 
 
Ze zitten beiden in leuke kleine potjess van elke 48g. Heel praktisch om op te stapelen. En met 48g kom je echt al een hele poos toe. Ze zijn lekker creamy en smeren goed uit. Ideaal voor de aankomende, koude winterdagen.
 
Citroen wilde ik al een tijdje maar liep er altijd voorbij. Zoete geuren zijn altijd al mijn ding geweest, dus deze was echt een koopje ! Maar om eerlijk te zijn ? Ik vind 'em niet echt naar citroen ruiken (of ligt dat aan mijn reukzin?), meer naar bloemen op een mooie lentedag. Niet dat ik er een probleem van maak, het ruikt sowieso geweldig. En smeren doet 'ie ook goed. I'm not complaining !
 
Ik wist dat van Love Etc... een parfum bestond maar had 'em nog nooit geroken. Ik besliste om eerst de body butter te kopen. Beviel me die, dan zou het wel eens kunnen zijn dat ik volgende keer met de parfum naar huis kom. En ja hoor ... hij ruikt zalig ! Ik ben geen expert in geuren beschrijven maar voor mij ruikt hij clean & fresh (niet dat jullie daar veel aan hebben, haha!).
 
 

Over de body butters van TBS kan je maar weinig klagen. Dus wil je graag nog zo'n mini's ? Haast je dan naar je dichtsbijzijnde TBS, de aanbieding van €2,50 per stuk is nog steeds geldig !
 
Heb jij er al enkele kunnen scoren ?
 
Stay gorgeous !
 
Anke

0 reacties:

Een reactie posten