woensdag 7 november 2012

Review : Nivea Hydro Care Shampoo


Naar aanleiding van mijn ‘3x Nivea Nieuws’-artikel, is hier een review van een van de nieuwe shampoos : de Hydro Care. Ik was er zo ontzettend benieuwd naar! Mijn droge punten-probleem is na 158965 dagen nog altijd niet opgelost. Tijd om er dus iets aan te doen. Bij deze : ik testte deze shampoo voor jullie uit ! 

Photobucket  

De verpakking hebben ze naar mijn gedacht een beetje veranderd. Ik weet niet waarom, maar ik vind het veel beter zo. Met de oude verpakking was zeker niets mis, maar het zit ‘em in de details, nietwaar ?       8/10

Op de verpakking staat dat er Aloë Vera en waterlelie extracten inzitten. Dat zijn 2 hele goede ingrediënten ! Daarom ook dat de shampoo ontzettend goed ruikt !                    8,5/10 

De substantie is niet waterachtig maar zeker ook niet een dikke brij. Vergelijk het met een luchtige gelstructuur. Pas wel op dat je niet teveel gebruikt, schuimen doet ‘ie wel hard.             8/10                              

Photobucket
 
Dan nu de werking … Ik heb al vele shampoos uitgeprobeerd die claimen hydraterend te zijn, die je puntjes verzorgen, die je haar doen glanzen. Vele producten hebben me al teleurgesteld. Deze shampoo … maakte zijn beloftes waar ! Mijn haar voelde ’s anderdaags dik aan (maar dan in de goede zin), de puntjes écht verzorgd. Volgens mij komt dit door de vloeibare keratine die erin zit. Keratine is namelijk enorm goed voor je haar. Wat andere shampoos niet konden waarmaken, kon deze Nivea Hydro Care wél.            9/10 

Besluit : 8,5/10
Dit product kan wel eens in mijn volgende ‘Favorieten’-artikel langskomen. Mijn haarpunten zijn nog nooit zo blij geweest om verzorgd te worden. Eindelijk een shampoo die ook nog eens zijn beloftes nakomt. 

Van welke shampoo wordt jij heel erg blij ? 

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten