zaterdag 12 januari 2013

Snapshot


Een nieuw jaar, een nieuwe Snapshot. Vandaag heb ik voor jullie een aantal shots van dingen die er zoal gebeurd zijn de afgelopen tijd. Verwacht je niet aan een hele hoop foto's, de examens moeten nog beginnen dus echt veel tijd heb ik niet gehad om foto's te trekken. Enjoy !


Photobucket
 
En toen lag er sneeuw. Gelukkig was mijn trein op tijd, want met zo'n weer kan je echt niets voorspellen...
 
Photobucket
 
Niets gezelligers dan een Latte Macchiato en een goed boek. Wat doe je anders als je op een vriendin moet wachten ?
 
Photobucket
 
Gezelligheid ! Lekker even bijpraten met vrienden, weg van de schoolsfeer. Daar hoort natuurlijk de nodige hap & drank bij.
 

Photobucket
 
Buiten de sneeuw (die amper een dag bleef liggen) heb ik nog niet echt een wintergevoel gehad. Met al die regen en wind van de afgelopen dagen, lijkt het net herfst ! Mij hoor je niet klagen, ik heb toch liever geen slippende toestanden.
 

Photobucket
 
Even een ander kleurtje op de nagels ...
 

Photobucket
 
De laatste kerstinkopen gaan doen. Liever er vroeg bij zijn dan uren aan de kassa staan aanschuiven.
 

Photobucket
 
Tussen het winkelen door even een snelle hap...
 

Photobucket
 
... met als dessertje een frozen yoghurt (alhoewel hij meer smaakt naar ijs...)
 

Photobucket
 
Deze schattige man kreeg ik van een vriendin. Ik vind 'em echt té schattig om op te eten !


Photobucket
 
12-12-2012 !
 

Photobucket
 
De kerstboom stond er ! Hem helpen versieren kon ik helaas, mama heeft zeker goed werk geleverd !
 

Photobucket
 
Dit sneeuwvlokje hangt er prachtig in te bengelen !
 

Photobucket
 
Ook Filou poseerde met veel plezier voor de foto.
 

Photobucket
 
Veet wasstrips. Ik ben meestal voor de crème dan voor de wax maar ik wilde weten of ze net zo goed werkten als op tv werd gezegd. Dus werden ze aan de test onderworpen ...
 

Photobucket
Ciao, bella !
Stay gorgeous !
 
Anke

0 reacties:

Een reactie posten