vrijdag 1 maart 2013

Favorieten v/d Maand : Februari

Laat ik deze blogpost even beginnen met te zeggen dat ik genoeg heb van al dat winterweer. Ik heb het gehad met de sneeuw en de regen, I'm totally ready for Spring 2013 ! Oké, tot zover het klaagzang. Februari was best wel een positieve maand. Ik heb veel nieuwe productjes leren kennen, maar alleen mijn echte favorieten komen in dit artikel terecht. En weet je wat nog beter is ? Het zijn bijna allemaal budgettoppers ! Let's go !

 photo DSCN6337.jpg
 
Allereerst hebben we de Rimmel BB Creme. Sinds ik 'em gekocht heb, gebruik ik 'em elke dag. Hij geeft een goede dekking, verzorgt en blend ook nog een keer goed in je huid zodat je een natuurlijke look overhoudt. Het enige nadeel is wel dat hij maar in 2 tinten te verkrijgen is (review lees je hier). Verder zijn de NYC quads ook zeker een favoriet geworden. Lekker betaalbaar, goede pigmentatie en heel universeel. Dit neutrale quad heeft toch mijn voorkeur. Een neutrale look is er zo makkelijk mee gemaakt, maar vergeet niet dat je er ook heel snel een bruine smokey eye mee kunt maken. Verder is de Kate Moss Lipstick in 05 veel gebruikt deze maand door mij. Hij is net iets feller dan je doordeweekse lipstick, maar zeker niet te fel dat je het niet kan dragen overdag. De Hema Blush (waar trouwens nog een artikel van komt!) is echt de ontdekking van de maand. Voor zo'n €3 heb je een prachtige blush met een goede pigmentatie en een lange houdbaarheid. En doet hij je ook aan een andere blush denken die ik vaak gebruik ?
 
 photo DSCN6016.jpg
 
Mijn grootste favoriet is toch mijn iPad. Handig om mee te nemen omdat 'ie heel wat lichter en kleiner is dan mijn laptop en enorm handig om mee te werken. Het complete artikel kan je hier lezen.
 
Wat zijn jouw favorieten deze maand ?
 
Stay gorgeous !
 
Anke

0 reacties:

Een reactie posten