maandag 1 april 2013

Favorieten van de Maand : Maart

Maart was nu niet een maand om echt te onthouden. Buiten sneeuw, koude en een heel (maar dan ook een heel) klein beetje zon vond ik maart maar een maand om snel te vergeten. Maar ... ik heb ook een heel aantal nieuwe productjes leren kennen. Sommige zijn echte favorieten geworden, andere productjes zijn weer terug van weg geweest. Ik laat jullie vandaag de productjes zien die ik de afgelopen maand veel heb gebruikt !

 photo DSCN6767.jpg

Laten we even beginnen met mijn favoriete nagellak : Only You Read My Lips (klik hier voor het artikel). Deze nagellak heeft me zoveel complimenten opgebracht ! 'Je nagels zien er fantastisch uit!' of 'Zo'n verzorgde handen, dat kleurtje doet er veel goeds aan!'. Zelfs van mensen die naast mij in de trein zaten, gaven me een complimentje. Echt heel leuk, dus zeker de naam 'Favoriet' waard !

Verder heb ik ook enorm veel mijn Catrice Mrs.Brightside in combinatie met Essence Stay With Me Lipgloss Me & My Ice Cream (review komt eraan!). Een felle roze lipstick, maar om 'em ietsje draagbaarder te maken voor overdag, een lichte roze lipgloss. Echt een hele mooie combinatie die bij zowat alle looks gaat.

Ook de Hema Blush in nr.32 (klik hier voor het artikel) heb ik met alle plezier gebruikt. Een mooie peachy kleur die heel wat huidskleuren kunnen verdragen. Zo zie je maar dat goede producten niet duur moeten zijn. Goede kwaliteit en dat voor een lage prijs. Hema is nog zo slecht niet !

Mijn favoriete geur van deze maand is toch dit staaltje van Guerlain La petite robe Noire. Ik ben 'em van plan om 'em ook echt in full size te kopen, hij ruikt gewoon zo goed. Hij is best prijzig, maar voor een keer heb ik dat wel over voor een parfum. Ik ben niet zo iemand die heel snel €80 aan een parfum zal spenderen, maar dit kan ik wel even door de vingers zien.

Wat zijn jouw favorieten van de maand ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten