vrijdag 31 mei 2013

Liedjes van het moment

Het is alweer een tijdje geleden dat ik nog eens een 'Liedjes van het moment'-artikel plaatste. Nu ik midden in de blok zit, heb ik wel wat muziek nodig. Dit zijn de liedjes die ik de afgelopen dagen al enorm veel heb gedraaid.

1. Play hard - Ne-Yo ft. David Guetta ft. Akon

 
Het is meer een fuifnummer, het doet me alleen maar meer naar de zomer snakken. Maar ach, binnen een maand ben ik van de examens verlost en kan het feest pas echt losbarsten !
 

2. Jessie J - Dirty Dancing in The Moonlight
 
 
Ik dacht eerst dat Katy Perry dit liedje zong, wat een verrassing toen het Jessie J bleek te zijn. Een nummer waar je echt vrolijk van wordt !
 
3. Emilie deForest - Only Teardrops
 
 
Even een flasback naar het Eurosong van een paar weken terug. Dit liedje blijft door mijn hoofd spoken en het doet er niet veel goeds aan dat ze het ook om de zoveel minuten op de radio spelen. Het is dan ook zo aanstekelijk ! De verdiende winnaars, vind ik.
 
Stay gorgeous !
 
Anke

 

0 reacties:

Een reactie posten