maandag 27 mei 2013

Trend : Fluo

De kleurentrend is al lang niet meer weg te denken dit seizoen. Overal waar je komt, elke winkel dat je binnengaat, schreeuwt de kleur om je aandacht. En ik geeft de trend meer dan gelijk. Lente & zomer moet gewoon kleurrijk zijn, het maakt je in 1 klap eens zo vrolijk. Maar wat als trend 2.0 onstaat : de fluo trend ?

 photo Fluo4.jpg
 
Fluo in je kleren, fluo op je nagels, fluo schoenen, ... Je kan het zo gek niet bedenken of alles is fluo. Het steekt wel af natuurlijk. De trend is er stilletjes aan ingeslopen. Je had al hele felle kleuren in het straatbeeld, hier kun je niet van zeggen dat dit niet fel is. 
 
 photo Fluo-Christopher-Kane_imagelarge.jpg
 
Of ik het zou dragen ? Ik denk niet dat het iets voor mij zou zijn. Ik draag graag kleur, maar dit is net iets té. Ik ken mensen die zo'n kleuren in hun kleerkast hebben hangen, en ze staan er op de koop toe ook mee. Daar is zeker niets verkeerds mee. Ik daarentegen,... Nee, deze trend laat ik aan me voorbij gaan.
 
Wat vind jij : hot or not ?
 
Stay gorgeous !
 
Anke

1 opmerking:

  1. ja, ik heb een fluo pull, valt wel mee.. mijn dochter heeft veel fluo, maar voor een 11 jarige kan dat wel hé :)
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen